Gå til innhold

Pakke ligget på «terminal» i 12 dager.


Anbefalte innlegg

Hei, 6 januar bestilte jeg et keyboard til min iPad pro 12.9. Når jeg bestilte så velgere jeg GLS Ground service express, som skulle ta 2-3 dager. Jeg følget nøye med og innen 9 januar var den i Norge, og jeg begynte og følge med i posten appen. 

9. Januar sto det som følgende:

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt.

Ingen oppdatering siden. Har snakket med posten og der fikk jeg ikke mye hjelp, føler at situasjonen er håpløs. Har bestilt mye i mitt liv og når det står at pakken er ankommet terminal og blir videresendt så får jeg den samme dagen. Jeg bor i Oslo og pakken er i oslo. 

 

Har noen noen råd?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På dagtid går du til posten.no, bruk chatbot og beskriv problemet. Den vil be deg om å skrive in trackingnummer og vil oppdage avviket. Deretter får du chattet med kundebehandler. Har opplevd dette 2 ganger, ene pga stor pågang før jul og den andre når de faktisk hadde mistet pakken men fant den igjen etter avviksmelding var sendt.

 

Alternativt ringe posten men første alternativ er mye raskere.

Endret av vara
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Leveranser fra Kina tar alt fra ett par dager til flere uker. Som regel noen få dager.
Kommer kanskje an på hva man kjøper?

PS.
Det hender at en vare blir liggende lenge på tolllager.
Det kan bety at den er for dårlig dokumentert fra avsender, og da går den kanskje i retur. 
Og det er surt.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...