Gå til innhold

FEATURE: Dette er spillene Alexei gleder seg til i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye vi fremdeles ikke vet om Vampire: The Masquerade Bloodlines 2, men forgjengeren er utvilsomt et velskrevet spill. Særlig basert på 2004-standarden for spill. Det er campy, overdrevent og slutten gir, som jeg peker ut i teksten, ingen mening, men det er likevel veldig underholdende, morsomt, creepy og ofte autentisk nok til at jeg kan godta at folk snakker slik de gjør i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første i redaksjonen som faktisk har gledet seg til cyberpunk, overraskende nok. Jeg føler man som spillanmelder har et visst...ja, nesten et ansvar for å glede seg til cyberpunk. Det vil neppe leve opp til forventningene, og som du sier, de trenger virkelig et mirakel om det skal skje. Men, når man vet hva de har fått til før, så føler jeg det er en no-brainer å kunne glede seg over at det kommer ut. CD projekt red er jo nesten også det eneste selskapet igjen i spillverdenen som fortsatt har majoriteten av spillerne på sin side, og som enda ikke sitter med 1 fot i Kina og resten i surprise mechanics.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...