Gå til innhold

BioWare la nettopp ut en Twitter-melding om Mass Effect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evil-Duck skrev (6 minutter siden):

Spennende! Frykter det bare er snakk om en eventuell remaster av Shepard trilogien, hadde jo ikke vært kjipt om vi fikk det, men ett nytt spill i mass effect universet hadde vært utrolig mye mer spennende :) 

Tenkte det samme selv, siden videoen er en remake av Mass Effect 1 introen. :ninja: :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden rundt 90% av Edmonton teamet jobber med nytt Dragon Age som har slippdato i 2020-2021, så er det nok ikke en ny serie tittel som blir annonsert.

Tipper remake, EA har jo hoppet litt på den bølgen i det siste med Command & Conquer som er i produksjon nå. Mass Effect er Bioware sin desidert mest populære og streamline IP, remake/remaster er det mest logiske.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (46 minutter siden):

Folk klandrer B-teamet for Andromeda, men gitt korleis Anthem endte trur eg at eg skal vera forsiktig med å jubla uansett kva det er dei skal kunngjera.

Jeg har vanskelig for å se for meg hvordan de kan bomme på en remaster, men det er samtidig et veldig annerledes Bioware i dag enn det var for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (8 timer siden):

Huff, en remaster av ME1 vil  ødelegge det enste gode mass effect spillet.  Det som faktisk hadde rollespill gameplay før alt bare ble generisk 3rd person cover shooter som var forrige generasjons svar på nåtiden looter shooter.

 

Du vil jo alltid ha originalen + evt. mods  tilgjengelig selv om en remaster skulle ende opp som en skuffelse. Ser ikke helt problemet, du taper jo ingenting og i beste fall blir du faktisk fornøyd med ny versjonen.

Endret av Mala
  • Liker 5
Lenke til kommentar
29 minutes ago, GrinderX9 said:

Lag gjerne ett nytt spill, men har ingen ting i mot en nyversjon av 1-3. 

Jeg likte også ME1 best pga mer rollespill elementer. Men har spilt opp igjen deler av det første spiller i 2019... holder seg ikke like godt som jeg trodde...

Jeg har ikke spilt det i 2019, men jeg spiller jo alltid fra 1 til 3 når jeg skal spille og sist var i 2017 eller noe. Følte ikke at det var så dårlig da.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke spilt det i 2019, men jeg spiller jo alltid fra 1 til 3 når jeg skal spille og sist var i 2017 eller noe. Følte ikke at det var så dårlig da.

Ikke dårlig, men syntes mange av mekanikkene føltes foreldet. Liker det fremdeles, men tenker det hadde vært kult med en bra remake.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, Gunfreak said:

Huff, en remaster av ME1 vil  ødelegge det enste gode mass effect spillet.  Det som faktisk hadde rollespill gameplay før alt bare ble generisk 3rd person cover shooter som var forrige generasjons svar på nåtiden looter shooter.

 

Hvorfor skal en remaster bli ødelagt. Det som blir remastret er det visuelle og kanskje framerate, gameplayen forblir vel den samme.

Det er forskjell på remake og remaster.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...