Gå til innhold

E-SPORT: Nordavind satser på to lagoppstillinger i Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad på vegne av spillerne og da kanskje mest på vegne av Vertigo som har vært i gamet fra tidenes morgen og sitter med enormt mye rutine. MEN. Jeg skjønner ikke helt poenget? Skal man være ett topplag bør man vel kunne konkurrere på flere arenaer? Er nivået ellers så lavt i Telialigaen 1. Div at de ikke får god nok matching? Er kamptidene ugunstige med tanke på internasjonale kamper? Isåfall burde jo telialigaen jobbe for å tilrettelegge. Norges største og eneste seriøse liga, bør ha de beste spillerne med.

Lenke til kommentar
Morten N. Slettemoen skrev (23 timer siden):

Jeg er glad på vegne av spillerne og da kanskje mest på vegne av Vertigo som har vært i gamet fra tidenes morgen og sitter med enormt mye rutine. MEN. Jeg skjønner ikke helt poenget? Skal man være ett topplag bør man vel kunne konkurrere på flere arenaer? Er nivået ellers så lavt i Telialigaen 1. Div at de ikke får god nok matching? Er kamptidene ugunstige med tanke på internasjonale kamper? Isåfall burde jo telialigaen jobbe for å tilrettelegge. Norges største og eneste seriøse liga, bør ha de beste spillerne med.

Telialigaen krever at minst 3 av 5 spillere er norske. Den nye internasjonale lagoppstillingen til Nordavind har bare 2 nordmenn, så derfor kan de ikke delta i Telialigaen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...