Gå til innhold

FEATURE: Her er de ti spillene Espen ser mest frem til i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2020 blir et fantastisk år for oss gamere. Det kommer også sikker mange spill i slutten av året som vi ikke vet om en gang enda.

Jeg håper også om at 2020 blir det året da Bloodborne 2 blir offentliggjort, hvis det overhodet skjer vel og merke. Sjansen er vel like stor for at det kommer som at det ikke kommer

Lenke til kommentar

2020 kommer nok til å bli et bra år for oss gamere, ja, men ikke pga denne gørrkjedelige lista...... Ser ikke en spilljournalist fram til noe mer interessant enn en pressemelding fra Sony? Kan jo like gjerne linke til deres hjemmeside. Disse artiklene har jo ingen verdi for spillinteresserte om det ikke er lagt noe arbeid i det.

Lenke til kommentar
radiohodet skrev (3 timer siden):

2020 kommer nok til å bli et bra år for oss gamere, ja, men ikke pga denne gørrkjedelige lista...... Ser ikke en spilljournalist fram til noe mer interessant enn en pressemelding fra Sony? Kan jo like gjerne linke til deres hjemmeside. Disse artiklene har jo ingen verdi for spillinteresserte om det ikke er lagt noe arbeid i det.

Jeg bryr meg også lite om mainstreamlisten til betalte skribenter på Gamer.no og har selvsagt min egen liste over spill jeg gleder meg til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...