Gå til innhold

Telefon på lydløs foruten enkelte telefonnummer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Android-telefonen min står alltid på vanlig lydløs-modus, og jeg trives godt med det slik at jeg kan få varsler og bruke telefonen som normalt. Jeg leter midlertidig etter en funksjon som gjør at jeg kan ha på lydløs, men samtidig ha ringelyd for enkelte telefonnummer slik at jeg hører om telefonen skulle ringe. 

Jeg er kjent med "ikke forstyrr", men føler at denne er for tungvint. Fins det en enklere måte å løse det på en å må slå på "ikke forstyrr"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan legge kontakter som favoritter, og sette på Ikke forstyrr modus istedenfor stille modus. :) 

Hvis du får melding eller noen ringer, og den kontakten er satt som favoritt, og mobilen står på Ikke forstyrr modus, så vil du få varsel om det og telefonen vil ringe som normalt. Hvis kontakten ikke står som favoritt, så vil du ikke høre en ting, som om mobilen sto på stille modus.

https://support.google.com/android/answer/9069335?hl=no

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Sarcoex - Gnålern said:

Du kan legge kontakter som favoritter, og sette på Ikke forstyrr modus istedenfor stille modus. :) 

Hvis du får melding eller noen ringer, og den kontakten er satt som favoritt, og mobilen står på Ikke forstyrr modus, så vil du få varsel om det og telefonen vil ringe som normalt. Hvis kontakten ikke står som favoritt, så vil du ikke høre en ting, som om mobilen sto på stille modus.

https://support.google.com/android/answer/9069335?hl=no

Hei!

Takk for svar.

Jeg prøvde dette, men da så det ut som jeg måtte inn på samtaleloggen for å faktisk se at de hadde ringt. Dessuten hadde det vært fint å bare kunne gjøre slik at det kunne ringt i vanlig lydløs-modus da det er det jeg bruker hele døgnet :)

Men kan være at jeg er vanskelig og vil ha det akkurat slik jeg har det nå må sies ;)

Lenke til kommentar
Bigfesk skrev (54 minutter siden):

Hei!

Takk for svar.

Jeg prøvde dette, men da så det ut som jeg måtte inn på samtaleloggen for å faktisk se at de hadde ringt. Dessuten hadde det vært fint å bare kunne gjøre slik at det kunne ringt i vanlig lydløs-modus da det er det jeg bruker hele døgnet :)

Men kan være at jeg er vanskelig og vil ha det akkurat slik jeg har det nå må sies ;)

Du kan prøve å gå inn på Ikke forstyrr instillingene og sjekke om du kan motta anrop/meldinger fra kontakter som er merket som favoritt (stjernemerkede). 

Dette fungerer flott for meg. :) 

image.thumb.png.21219d6b0d189ea80544d7d319f8e078.png

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...