Gå til innhold

FEATURE: Spillene Andreas gleder seg til i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baldini skrev (34 minutter siden):

Er vet virkelig ikke mulig å glede seg til Cyberpunk 2077 ?? ? Hva med Nioh 2, Last of us 2, Doom Eternal, Breath of the Wild 2 ? Og nå om 14 dager Warcraft III Reforged.

Nioh var jo veldig skuffende, så ser ikke hvorfor man skal glede seg til det.

Cyberpunk har stort potensial for å skuffe, samme med DOOM.

Last of us 2 er ikke akkurat spillet for alle.

Botw gjorde det ikke så bra på gamer.

Endret av Iki
Lenke til kommentar
Quote

Er vet virkelig ikke mulig å glede seg til Cyberpunk 2077 ?? ? Hva med Nioh 2, Last of us 2, Doom Eternal, Breath of the Wild 2 ? Og nå om 14 dager Warcraft III Reforged.

Av spillene du nevner er nok Breath of the Wild 2 det jeg kunne ha tatt med på listen min. Helt ærlig så har jeg glemt det litt bort, men så blir gleden desto større når det endelig dukker opp. :)

Endret av akelbo
Lenke til kommentar
Baldini skrev (På 13.1.2020 den 15.03):

Er vet virkelig ikke mulig å glede seg til Cyberpunk 2077 ?? ? Hva med Nioh 2, Last of us 2, Doom Eternal, Breath of the Wild 2 ? Og nå om 14 dager Warcraft III Reforged.

Det er vel så enkelt som at forskjellige folk liker forskjellige spill. Her handler det kun om hva Andreas ser mest frem til, og han liker kanskje ikke akkurat de spillene, uansett hvor merkelig det enn kan høres ut. En slik liste kan i tillegg ikke ha for mange spill med, de færreste gidder å lese en 100 spill lang liste. Du og jeg, og andre, kan uansett se frem til det vi liker best så mye vi vil.

Selv hadde jeg lett byttet ut Flight Simulator, Sports Story og Watch Dogs Legion med Cyberpunk 2077, Nioh 2 og Last of us 2. Doom var aldri helt min greie, så Eternal ville ikke blitt prioritert høyt nok til å være med på min liste. Togkræsjet Breath of the Wild er en av mine aller største spillskuffelser, så det har naturlig nok tatt livet av all hype for en oppfølger for min del. Warcraft har jeg rett og slett aldri prøvd, så vet ikke om jeg burde glede meg.

Jeg fant forøvrig nylig ut at det finnes folk som ikke liker sjokolade, eller bacon. Det høres helt sinnsvakt ut, men sant er det allikevel. Kanskje verden ikke står til påske (dog håper jeg virkelig den gjør det, da det er mange spill jeg ser frem til som kommer etter påske). ?

Listen av spill kan også være god som en påminnelse om spill man hadde glemt litt av skulle komme (og da er det jo bra listen ikke er full av kun de mest kjente AAA-spillene). Jeg ser faktisk nå frem til både Desperados 3, Humankind og The Last Campfire, takket være denne listen som minnet meg på dem. Akkurat dette er grunnen til at jeg er veldig glad i slike lister, man kan se hva andre liker, og hvorfor de liker det, ikke for å være mest mulig enig med dem, men fordi du kanskje finner noe nytt. En person liker et spill som du liker, så lenger ned lister den personen opp et spill du ikke har hørt om, og plutselig har du et helt nytt spill du potensielt kommer til å like som du ikke hadde før du leste listen. I slike tilfeller mener jeg faktisk slike lister er mer hjelpsomme enn anmeldelser.

Iki skrev (På 13.1.2020 den 15.36):

Nioh var jo veldig skuffende, så ser ikke hvorfor man skal glede seg til det.

Cyberpunk har stort potensial for å skuffe, samme med DOOM.

Last of us 2 er ikke akkurat spillet for alle.

Botw gjorde det ikke så bra på gamer.

Altså, unnskyld meg! Jeg vet jeg sa alle de tingene om at hver har sin smak og sånt over her, men Nioh var såvisst et fantastisk mesterverk, og at du våger å mene noe annet følest utrolig krenkende for meg. Derfor har jeg bestemt at du er en "toxic gamer" og rassistisk mot spill fra Japan, så din mening teller ikke.

Spoiler

Dette er selvfølgelig bare tull fra ende til annen, men siden det faktisk finnes folk som er slik på internett, så følte jeg det var tryggest å bare påpeke det ekstra her da. ? At Nioh er fantastisk mener jeg 100% seriøst da. ;)

 

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Crayonz skrev (På 15.1.2020 den 1.47):

Herregud som folk reagerer bare fordi noen liker noe annet enn dem selv... 

Ehh... Du reagerer på en reaksjon som kommer av at folk liker forskjellige ting. Siden du ikke liker reaksjonene her, så reagerer du selv med å kommentere dette. Du tok med dette VM-gull i ironi med denne 100% tilbakestående kommentaren :D

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
IceBlitz skrev (På 8.3.2020 den 19.34):

 

Ehh... Du reagerer på en reaksjon som kommer av at folk liker forskjellige ting. Siden du ikke liker reaksjonene her, så reagerer du selv med å kommentere dette. Du tok med dette VM-gull i ironi med denne 100% tilbakestående kommentaren :D

takker og bukker, når kan jeg forvente medaljen i posten? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...