Gå til innhold

Snart får du sjansen til å teste den store Fallout 76-utvidelsen Wasterlanders


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forsvart Fallout 76 mange ganger, fordi jeg mener faktisk det er et godt spill. Men inkluderingen av Fallout 1st er noe av det sykeste jeg har sett innenfor monetisering av spill, og gjør det egentlig uaktuelt for meg å spille Wastelanders. Nesten 2000 kroner i året for å spille Fallout 76, som fortsatt har svært dårlig ytelse på PS4, er faktisk et hån mot spillere.

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (1 time siden):

Jeg har forsvart Fallout 76 mange ganger, fordi jeg mener faktisk det er et godt spill. Men inkluderingen av Fallout 1st er noe av det sykeste jeg har sett innenfor monetisering av spill, og gjør det egentlig uaktuelt for meg å spille Wastelanders. Nesten 2000 kroner i året for å spille Fallout 76, som fortsatt har svært dårlig ytelse på PS4, er faktisk et hån mot spillere.

Må man ha det der fallout 1st for å spille, hvis ikke får man ikke den fulle opplevelsen? Såfall er det svindel på høylys dag hvis de har implementert dette i ettertid.

Lenke til kommentar

FO76 var dødt for meg ca. 2 uker etter lansering. Hele greia var en kuriøsitet med begrenset "replay" verdi, selv som MMO.

Men alltid hyggelig om spill lever lenger enn man ville tro.

FO76 var for meg alltid et "Bethesda sideproject" som aldri var ment å være en seriøs tittel. De får heller fokusere tid og energi på neste ES.

Starfield kan kanskje bli noe men etter The Outer Worlds så er det litt Meh...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (39 minutter siden):

Må man ha det der fallout 1st for å spille, hvis ikke får man ikke den fulle opplevelsen? Såfall er det svindel på høylys dag hvis de har implementert dette i ettertid.

Neida, man må jo ikke. Men jeg er i hvertfall av typen som føler jeg «mangler» noe om jeg ikke kjøper season pass og lignende. 

Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over hva Fallout 1st gjør. Jeg bare sier at siden spillet praktisk talt ikke har pvp så spiller du det samme spillet som tidligere. Du kan velge å betale for dette, eller så kan du la være og da spille det samme spillet som tidligere. Og Wastelanders får du uansett tilgang til.

Jeg er ingen fan av denne forretningsmodellen, men det betyr ikke at man kan ty til fri diktning siden Bethesda er så upopulære at all kritikk tydeligvis blir heiet frem her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...