Gå til innhold

Xbox Series X får ikke eksklusive spill ved lansering


Anbefalte innlegg

Hvordan er dette på noen som helst måte nytt egentlig? Har ikke Microsoft bestemt seg for lenge siden å drepe eksklusivitet når det kommer til spill på konsoll? Mange, kanskje til og med de fleste spillene deres kommer jo også på PC. Og da, per definisjon er jo ikke spillet lenger Xbox eksklusivt.

Microsoft tenker nok litt større enn konsoll eksklusivitet. De tenker eksklusivitet på deres platform. Altså både Xbox og Windows.

Personlig driter jeg i hele konsollkrigen, for jeg kjøper bare begge to, som jeg har gjort de to foregående generasjonene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pony IK skrev (4 minutter siden):

Iki På Dev kit har de muligens klart 14 TF,men flere sier den er på rundt 9 TF.Får se hva som blir best til slutt.Jeg sier Xbox,du sier ps5.Nå kommer ikke sony til E3 engang,like greit siden de ikke var der i fjor.E3 trenger ikke sony! Men det hadde vært kjekt og se dem der med nye spill,men men

Husker ikke hva unnskyldningen til Sony var for E3 2019, men faktum var at de ikke hadde en eneste ny ting å vise frem. Og da er jeg for så vidt enig i at det er like greit å droppe hele greia.

Lenke til kommentar
barezell skrev (24 minutter siden):

 

Virker jo som enkelte tror at alle series x spillene skal lages for 30 fps, FHD til xbox one og direkte portes til serie x uten noen forbedring :p

 

Det blir nok forbedringer, men det blir langt fra et generasjonsskifte. Det kommer ikke til å ta nytte av de nye funksjonene som konsollen gir dem mulighet til.

 

Ellers vil spill sannsynligvis bli låst til lavere fps, det gjorde de jo når ps4 og one kom ut.

Multiplayer spill skulle ikke ha fordeler på de nye konsollene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pony IK skrev (19 minutter siden):

Iki På Dev kit har de muligens klart 14 TF,men flere sier den er på rundt 9 TF.Får se hva som blir best til slutt.Jeg sier Xbox,du sier ps5.Nå kommer ikke sony til E3 engang,like greit siden de ikke var der i fjor.E3 trenger ikke sony! Men det hadde vært kjekt og se dem der med nye spill,men men

En enkelt person har sagt 9.2 tflops.

Samme person har sagt at den ikke får ray tracing.

Sony har bekreftet at den får ray tracing.

En person som har jobbet med konsollene sier at 9.2 tflops ikke stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sir-Allstair Flight Simulator alene kommer til å gruse alt av grafikk spill som kommer til ps5.Og så du hellblade 2 på neste Gen Xbox? Xbox SX kommer til og få mange good looking spill framover,å tro noe annet er bare tull.Og forresten,du sier at spill utvalget er dårlig på Xbox.Jeg syns den har bedre spill utvalgt en ps4!

Lenke til kommentar
Pony IK skrev (46 minutter siden):

Sir-Allstair Flight Simulator alene kommer til å gruse alt av grafikk spill som kommer til ps5.Og så du hellblade 2 på neste Gen Xbox? Xbox SX kommer til og få mange good looking spill framover,å tro noe annet er bare tull.Og forresten,du sier at spill utvalget er dårlig på Xbox.Jeg syns den har bedre spill utvalgt en ps4!

Flight Simulator ser hinsidig bra ut. Men det er en rimelig tåpelig og bastant påståelighet du viser her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Etter ps4 og xbox one x har jeg personlig nærmest landet på at jeg heller putter mer penger i PC. Har kjøpt begge + litt nintendo i alle år, men PC enten på vanlig gaming skjerm eller koblet til større tv med trådløs kontroll fungerer imo så veldig mye bedre enn konsollene vi har hatt denne generasjonen. 

Men klart jeg er en sucker for titler. Kan fort bli en ps5 når neste god of war eller naughty dog spill kommer som er ps5 only. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
barezell skrev (16 minutter siden):

Den bastante påståeligheten, basert kun på antagelser er jo en av grunnpillarene i en konsollkrigers tro :p 

Riktig. Du skulle vært her før og etter lanseringen av PS3 og Xbox 360..golden era of fanboi wars. Gud betre meg for morro og kaotisk det var her inne da :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...