Gå til innhold

Samsung Galaxy S20/S20 Plus/S20 Ultra


nor50

Anbefalte innlegg

:utakt skrev (På 12.1.2022 den 12.59):

Android 12 ble tilgjengelig for nedlasting på min S20 FE nå. Noen som har erfaringer med den oppgraderingen? Noen kjente bugs?

PC'en min ble helt dust etter at jeg gikk over til Windows 11, så jeg ble automatisk litt mer skeptisk til oppgraderinger..telefonen funker helt fint på Android 11. 

Min 20fe henger litt etter oppdatering og responderer ikke bestandig på berøring av skjerm etter 12 ble installert 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ole_chr_larsen skrev (14 minutter siden):

Min 20fe henger litt etter oppdatering og responderer ikke bestandig på berøring av skjerm etter 12 ble installert 

S20 FE er kjent for å ha problemer med berøringsskjermen. Det virker som de har prøvd å fikse det med programvare fremfor å fikse det fysiske, men som vi ser så har det ikke akkurat fungert 100%.

Lenke til kommentar
hekomo skrev (18 timer siden):

S20 FE er kjent for å ha problemer med berøringsskjermen. Det virker som de har prøvd å fikse det med programvare fremfor å fikse det fysiske, men som vi ser så har det ikke akkurat fungert 100%.

Det ble nok fikset både i programvare og maskinvare (via service).

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har Samsung S20 FE, med Exynos 990, og har ikke klart å laste ned Android 12. Er det ikke litt pussig? Flere her som har fått til dette, som også har samme telefon og CPU? Jeg har inntrykk av at det finnes varianter av samme telefon med Snapdragon-CPU, og at det skilles mellom de.

Lenke til kommentar
  • Hårek avklistret denne emne
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...