Gå til innhold

Samsung Galaxy S20/S20 Plus/S20 Ultra


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet meg +-versjonen. Er svært fornøyd så langt! Liker størrelsen, hvor kjapt den responderer og kamera.

Det jeg reagerte mest negativt på var Samsung Switch-appen. Brukte den for å overføre fra min S9. Den tok med ting som chattehistorikk og småapper, men klarte ikke ta med store apper som Instagram, Snap og Vipps. Og ingen av spillene mine. Snodig.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
39 minutes ago, mandela said:

Det hadde vært ironisk hvis Samsung standardiserte på Exynos pga. dette ?

Roe ned med skriftstørrelsen? (eller kanskje feil i forumprogramvaren?)

Forumet tar default med formateringer fra kilden med mindre brukeren husker å trykke på "paste as plain text" nede i bildet etter paste.

Lenke til kommentar
Tabris skrev (På 20.3.2020 den 15.43):

Det jeg reagerte mest negativt på var Samsung Switch-appen. Brukte den for å overføre fra min S9. Den tok med ting som chattehistorikk og småapper, men klarte ikke ta med store apper som Instagram, Snap og Vipps. Og ingen av spillene mine. Snodig.

Jeg brukte medfølgende kabel fra S10+ -> S20 Ultra og fikk med alt som var.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
nor50 skrev (14 minutter siden):

Har det vært nødvendig med så mange feilrettinger på en ny mobil noen gang tidligere...?

Og ikke minst så viktige.

 

Når flere sitter å venter på om telefonen skal returneres, eller kommende oppdatering retter alle feil,

så er det merkelig hvor galt det kan være synes jeg.

Lenke til kommentar
Magnetar skrev (19 timer siden):

Virker som det blir å hoppe over denne serien også. Ikke føles det riktig å bruke minst 10 000 på dem mobil akkurat nå heller. 

Hvis kjøpe-ikke kjøpe kritereiene kun er basert på kameraet alene, så vil jeg påstå at kriteriene er noe snevre.


Telefonen synes jeg er meget bra; skjerm, ytelse, funksjoner m.m. Feilene som måtte være med kameraets autofokus synes jeg er blåst opp i proporsjoner, og de kan overstyres manuelt.

Lenke til kommentar
Akitu skrev (6 minutter siden):

Hvis kjøpe-ikke kjøpe kritereiene kun er basert på kameraet alene, så vil jeg påstå at kriteriene er noe snevre.


Telefonen synes jeg er meget bra; skjerm, ytelse, funksjoner m.m. Feilene som måtte være med kameraets autofokus synes jeg er blåst opp i proporsjoner, og de kan overstyres manuelt.

Kamera er en av de viktigste kriteriene for meg på mobiltelefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tabris skrev (På 20.3.2020 den 15.43):

Skaffet meg +-versjonen. Er svært fornøyd så langt! Liker størrelsen, hvor kjapt den responderer og kamera.

Det jeg reagerte mest negativt på var Samsung Switch-appen. Brukte den for å overføre fra min S9. Den tok med ting som chattehistorikk og småapper, men klarte ikke ta med store apper som Instagram, Snap og Vipps. Og ingen av spillene mine. Snodig.

Snap, Vipps og spill ble med over for meg fra S9, men må logge inn på de igjen.

Lenke til kommentar
Foxteren skrev (20 minutter siden):

Noen i Norge som har fått oppdateringen med feilrettingene for auto-fokus?

Nope.. venter stort på dette, da telefon pr nå tar bilder hvor mye av bildet er ute av fokus. Og det irriterer meg. Men siden dette har vært et problem fra dag 1, så kan ikke Samsung testet telefonen skikkelig før lansering. Tyder på at lanseringen har vært forhastet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...