Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med hodebunnen...


Anneber04

Anbefalte innlegg

Kort fortalt;

• Hodebunnen min klør som bare det, så er vanskelig å unngå å klø

• Den er veldig rød & sår

• Når jeg skraper i hodebunnen med fingrene, får jeg et slags hvitt belegg på meg... Flasset faller altså ikke av, men sitter fast i hodebunnen med mindre jeg skraper det av... Det er snakk om masse flass!

• Håret mitt er alltid så utrolig fettete

• Flasser også litt i ørene & øyenbrynene, men det er helt klart verst i hodebunnen

Har slitt med disse plagene i en lang stund nå, så lurte på om noen hadde noen ideer om hva dette kan være for noe? Hva kan hjelpe? Det å bytte sjampo hjelper forresten ikke, for det har jeg prøvd! Vasker normalt sett håret mitt flere ganger i uka, men er liksom ikke så veldig fristende å vaske et hår som aldri blir ordentlig reint...

Endret av Anneber04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tarzan93 skrev (2 minutter siden):

Det kan være forskjellige årsaker som psoriasis  og sopp. Du kan prøve å kjøpe fungoral på apoteket, men jeg ville dratt til legen for å undersøke det nærmere.

Den sjampoen vil nok virke. :) Du kan også lese om seboreisk eksem. Ville dratt til legen etter du har prøvd sjampoen i noen uker og det ikke virker, eller at du ikke holder ut/klør så mye at det blir infisert.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...