Gå til innhold

Draguen ble årets spill under Spillprisen 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette så pent som mulig, men Draugen er en monumental skuffelse. Det gikk fra å tidligere underutvikling å være et litt skummelt småokkult spill som virket tydelig inspirert av genremestere som Resident Evil og andre (se tidlige trailere), til å være en.. 3 timers walking simulator med pen norsk natur? Hva skjedde egentlig? Var dette virkelig det beste vi klarte produsere i 2019?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Couchfighter skrev (6 timer siden):

...Hva skjedde egentlig? Var dette virkelig det beste vi klarte produsere i 2019?

Slik jeg forstår det så er vel kåringen her kun med norske spill?

 

Om det var alle spill som kom ut over hele verden så skal jeg være enig i at det kom ut langt mer spennende spill.

Endret av Iki
Lenke til kommentar

Eg meiner at bakhistoria som blir presentert gjennom spelet er veldig bra, men eg hadde håpa på litt meir i historia i sjølve spelet. Eg hadde kanskje forventa at ein fysisk draug skulle dukke opp.

Eg synest historia i Moons of Madness er betre og meir interessant, fordi det er ei tydeleg kopling mellom hovudperson og bakhistoria. I Draugen verkar koplinga mellom hovudpersonen og bakhistoria veldig tilfeldig.

Har dessverre ikkje spelt Mosaic enno, men av det eg har høyrt om forteljinga der, er det rart at ikkje det spelet stakk av med sigeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...