Gå til innhold

Sea of Thieves har nådd ti millioner spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes der er litt dumt måten det blir feiret på. Det er 10 millioner som har prøvd spillet og mye er nok pga det er mulig å prøve det så si gratis.

En kjapp sjekk av achievments viser et veldig annet bilde med 66% som har satt seil ifra øya du starter på. Kun 42% har fullført en Gold Hoarder voyage. Og kun 11% har kjøpt en ny blunderbuss....

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som prøvde spillet bare en liten halvtime, virker til å være morsomt hvis man er en gjeng da det legger opp til at man må samarbeide(seile alene var veldig hektisk), men spillet lider litt av å ikke hjelpe nye spillere i gang med det man burde gjøre. Mistenker at det var mange systemer jeg blankt overså også, da man blir kastet inn i verdenen uten noen forklaring på noe.

Lenke til kommentar

Man *kan* seile alene, men det er litt kjedelig. Den lille jolla går ikke så fort, og er sårbar om du møter gærninger som bare vil bølle.

At spillet ikke har noen form for tutorial er litt av sjarmen tenker jeg - man staker seg frem sakte men sikkert og prøver nye ting. Det er ingen inventory i den grad at du mister penger eller noe av sørlig verdiom du dør. Det du kan miste om du dør er om du holder ei kiste.

Jeg har ikke lyktes å engasjere alle i gjengen min dessverre. Kun èn ble med og han gikk lei når han spilte mye alene og jeg ikke alltid hadde tid når han hadde tid.

Jeg på min side skulle gjerne seilt av sted nå og da, på en større skute.

For når man er fire mann på dekk er det helt utrolig hvor gøy det kan bli når alle tar litt ansvar og maskineriet går som et olja lyn gjennom bølgene.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler på det sterkeste at du samler noen å spille med, aller beste er hvis dere er 4! Spillet er, i mine øyne, et skikkelig gøyalt spill når du spiller med 3 andre.

Å spille det alene kan bli fort kjedelig og vanskelig, spesielt hvis man ikke helt vet hva man gjør, da kan det igjen være bedre å ikke vite noe sammen med andre.

Lenke til kommentar
14 hours ago, XmasB said:

Har det installert i Xbox for Windows, men har aldri kommet så langt som til å faktisk starte. Er det bra? Og kan det spilles uten å samle en liten gjeng?

Det kommer helt an på hva du møter på på din ferd i spillet. Møter du et sjømonster, et spøkelseskip som skyter kanonkuler på deg. Så kan jeg love deg at du alene vil streve med å holde skuta flytende uansett størrelse. Mulig at de hurtigste, smarteste spillerne får til det også, men det er svært vanskelig ihvertfall. Du bør minimum være to spillere eller flere synes jeg for bare det å være garantert å holde skipet flytende til en hver tid. Også må du sanke materialer, kanonkuler, mat og det tar mer tid når du jobber alene også..

Lenke til kommentar
11 hours ago, OlaHaldor said:

Man *kan* seile alene, men det er litt kjedelig. Den lille jolla går ikke så fort, og er sårbar om du møter gærninger som bare vil bølle.

At spillet ikke har noen form for tutorial er litt av sjarmen tenker jeg - man staker seg frem sakte men sikkert og prøver nye ting. Det er ingen inventory i den grad at du mister penger eller noe av sørlig verdiom du dør. Det du kan miste om du dør er om du holder ei kiste.

Jeg har ikke lyktes å engasjere alle i gjengen min dessverre. Kun èn ble med og han gikk lei når han spilte mye alene og jeg ikke alltid hadde tid når han hadde tid.

Jeg på min side skulle gjerne seilt av sted nå og da, på en større skute.

For når man er fire mann på dekk er det helt utrolig hvor gøy det kan bli når alle tar litt ansvar og maskineriet går som et olja lyn gjennom bølgene.

På Xbox One S All-Digitial fikk jeg da til å starte min egen båt med random crew. Anbefales. Du vil møte en del skrullete spillere, men du vil møte seriøse også. Samt du kan regulere litt på de som henger seg med. Å la være å regulere for hardt på crew der, kan gjøre at newbies får en hyggeligere introduksjon til spillet, enn om du bare sparker de av fordi du ikke synes de bidrar til noe nyttig samarbeid.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...