Gå til innhold

Win10 - Skrivebords snarvei for å slå av skjermer?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går an å lage en skrivebordssnarvei som jeg kan dobbeltklippe på for å la Windows skru av skjermene?

Liker ikke å ha på at skjermene skrur seg av etter x antall minutter, da jeg syntes det alltid er irriterende når de skrur seg av når jeg ikke har brukt for det. Men hadde vært godt å ha en hurtig snarvei for å gjøre det, uten å måtte fysisk skru av alle 3 skjermene hver gang jeg syntes det er greit de skrus av. (Blir for noen watt å spare i løpet av 1 år)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig den innebygde funksjonen for å endre hva maskinens startknapp gjør kan fungere?

Win+X -> power options -> Additional power settings -> Choose what the power button does -> Turn off the display

 

Edit - engelsk oppsett her, men burde være ca. samme (oversatte)navn på norsk oppsett

Endret av horrorr
Lenke til kommentar
horrorr skrev (1 time siden):

Mulig den innebygde funksjonen for å endre hva maskinens startknapp gjør kan fungere?

Win+X -> power options -> Additional power settings -> Choose what the power button does -> Turn off the display

 

Edit - engelsk oppsett her, men burde være ca. samme (oversatte)navn på norsk oppsett

Takk. Det funket perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...