Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tirring i det daglige


Anbefalte innlegg

Sliter med litt kåthet i det daglige. Tirrer meg selv med å gå med penisring på arbeid ha penis løs i buksa. Elsker å se på damer i stramme jeans så går ofte på kjøpesenter for å se litt. Er enda mere spennende når man får reisning og kan ha penis nedover låret ute i offentlighet. Sitter på kontoret å kan finne på å åpne buksen for å slippe ut lillingen for å få mere spenning og tirring. 
så mitt spørsmål: hva mere kan gjøres for å tirre opp dette, elsker å gå rundt/sitte på kontoret med reisning å prøve å skjule dette for andre. Er det noen tips til dette? 
elsker som sagt å se på rumper gjerne få tilsendt anonyme rumper på snap i jeans/tights:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  1. Ikke gjør ting som kan få deg i trøbbel, eller som kan gå ut over andre. Å slippe ut lårgjedda på jobb er høyrisikoadferd som kan få alvorlige konsekvenser for deg, og ved å hele tiden pushe grensene for "risikoen ved å bli oppdaget" så ender du opp med å bli det. Arbeidsstedet er kanskje ikke rette plassen å gjøre dette på.
  2. Ut over det, slå deg løs.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 6d534...ee0

Det kan være deilig å være litt halv-stiv, som jeg kan bøo om jeg ser en pen dame med tettsittende klær for eksempel. Men det holder jeg for meg Viser det ikke sammen med andre. 

Anonymous poster hash: 6d534...ee0

Lenke til kommentar
Gjest 116fe...835
Gjest 6d534...ee0 skrev (På 8.3.2020 den 21.51):

Det kan være deilig å være litt halv-stiv, som jeg kan bøo om jeg ser en pen dame med tettsittende klær for eksempel. Men det holder jeg for meg Viser det ikke sammen med andre. 

Anonymous poster hash: 6d534...ee0

Er du ofte det? 

Anonymous poster hash: 116fe...835

Lenke til kommentar
Gjest 6d534...ee0
Gjest 116fe...835 skrev (50 minutter siden):

Er du ofte det? 

Anonymous poster hash: 116fe...835

Ikke ofte,  men det skjer 

Anonymous poster hash: 6d534...ee0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981234

Det er ikke lurt å dra strikken like langt som du gjør. Du kan fort ende opp med å bli beskyldt for å stryke laksen i arbeidstiden, da blir du nok fort arbeidsledig. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...