Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Realdolls/Sexdukker


Gjest 16998...e5c

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Gjest 8a4f4...08a

Realdoll fra Abyss Creation skal vel ikke være noe problem i dag? Jeg kjøpte en slik dukke en gang for litt over 10 år siden og hadde ingen problemer med importen, men den gang var ikke sexdukker i søkelyset. 

Spør fordi jeg har lyst til å kjøpe en ny.

Anonymous poster hash: 8a4f4...08a

Lenke til kommentar
On 11/8/2021 at 10:50 AM, Guest 8a4f4...08a said:

Realdoll fra Abyss Creation skal vel ikke være noe problem i dag? Jeg kjøpte en slik dukke en gang for litt over 10 år siden og hadde ingen problemer med importen, men den gang var ikke sexdukker i søkelyset. 

Spør fordi jeg har lyst til å kjøpe en ny.

Anonymous poster hash: 8a4f4...08a

OP her, endte opp med en mysiliconlovedoll 140cm, var faan meg 2-3 uker i tollen som irriterte meg noe jævlig. Sendte tollvesenet mail om at de måtte skjerpe seg, fikk svar at det tok tid for at de måtte sjekke om dukken var lovlig eller ikke, hva faan det innebærer skulle jeg likt å visst, men ikke noe konkret svar om det var om anatomien imiterte et barn eller om det bare gikk på høyde. Fikk også 2000kr i tollavgift for at de åpnet pakken, jævla pirater, hadde allerede betalt MVA så det sparket i pungen så jeg ikke så vær obs på at du må betale mye ekstra i avgift bare for at de skal sjekke ut dukken.

Som vanlig forhold med damer ble den bare mindre og mindre brukt ettersom ukene har gått, største problemet er at den er 25kg steel frame endo skeleton, men føles som 60-80kg, er ikke som vektløfting hvor du får fin balanse på stanga, selve dukken er jævlig å drive med med mindre du har den i en posisjon. Og fingrene og tærene er som sillyputty, de ser helt håpløse ut. Nå kjøpte jeg en som kan være stående så er sikkert litt ekstra tung pga av det, men tror det er verdt det uansett bare for mer gøyale posisjoner. Akkurat nå står den bare og ser ut vinduet haha lurer på om den freaker ut folk, ser jo helt ekte ut. Men har ikke brukt den på over 8mnd nå, prinsesse høyrehanda gjør jobben raskere.

Men anbefaler kjøpe en mindre og lettere dukke hvis du bare er ute etter noe å morsomt å jokke på. Har lyst til å kjøpe noe rundt 30-60cm. Problemet er at loven uklar om hva som er lovlig og ikke lovlig, hvis alt er opp til skjønn til individene som jobber i staten og hvis de sier nei så blir en straffet som faktisk pedo så er det sykt til gambling. 

Nå som covid skitn har roet seg blir det nok bare hore turer sørover igjen fremover, er glad for å endelig være skilt og dukken hjelpe litt med å holde meg borte fra kvinner i perioden jeg var desperat/lengtet etter forhold/sex spesielt med lockdowns. Etter tre jævlige forhold så tror jeg enten jeg er rævva person, rævva på velge damer eller rævva damer velger meg og dukker er fint alternativ da imo. 

Gjerne send svar hvilken dukke du kjøpte og om det gikk gjennom.

Faan for jeg misunner fremtidige generasjoner når sex dukkene blir som A.I, Blade Runner og andre dystopiske fremtids filmer, håper ikke det er lenge til, ser at Japan har de allerede som prototyper, android sex doll i maid outfit til å hjelpe seg i pensjonist tilværelsen blir forhåptentligvis tingen haha

Endret av voxelo433
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ingen interesse av sexdukker men dømmer på ingen måte de som får noe ut av dette. Det beste er om alle kan ha et mest mulig fullverdig liv og slike basisbehov er det ingen grunn til å skamme seg over - bare fordi man er mann. Har også lagt merke til en økende tendens til å rakke ned på menn og gi menn munnkurv rundt sex i media mens man stadig fremmer artikler om kvinner som uttaler seg om det samme.

I den sammenheng er jeg tilhenger av å støtte de som ser på sexdukker som "a means to an end" i denne merkelige utviklingen. Ikke minst flott og ansvarlig at man ikke ønsker å "pule rundt" men finner alternative hjelpemidler. Men til saken.

Personlig er jeg litt ambivalent til denne "størrelses" debatten som har fått fokus siste årene. Å kriminalisere ønsket om spesifike størrelser blir litt merkelig bare fordi en kriminell aktivitet (som jeg tar 100% avstand fra og fordømmer), tilfeldigvis sammenfaller med den størrelsen.

Man har kvinner som sverger til enkelte størrelser. Kvinner som vil ha en spesifik bøy for å treffe de rette stedene osv. Kvinner som liker høye menn og kvinner som liker ekstreme forskjeller mellom seg og mannen (man ser ofte korte kvinner med meget høye menn). Man har menn som liker store bryster og menn som liker små bryster. Kvinner som liker unge menn og menn som liker unge kvinner og motsatt. Man har også menn som liker trange kvinner, tro det eller ei. Kvinner og menn som liker små spretne rumper og noen som liker store rumper.

Så når det er greit at en mann på 205 er sammen med en spe og spinkel kvinne på 145 som tilfeldigvis er asiatisk, 25 år med et usedvanlig ungt utseende og en rumpe på størrelse med en nordisk 14 åring - så blir det for meg veldig rart at ett sexleketøy skal være fyfy pga. størrelsen.

Og så til det noe mer kontroversielle av saken.

Hvis det er slik at noen av disse menn som liker små rumper i sammenheng med at de lever som hemmelig pedofil og er innstilt på at de aldri skal la den siden av seg gå utover sine medmennesker så vil jeg tro at dette kan hjelpe som et preventivt tiltak.

Jeg er helt for at man ikke skal lage hoder og ansikter som gjenspeiler barn (selv om enkelte asiatiske kvinner på 20 kan se ut som barn) men at det skal være feil å lage en viss størrelse på et en rumpe eller vagina i et sexleketøy blir litt rart. Så lenge det ikke opplagt er modellert som et barn.

Det går en fin linje på hvor noe bikker over til galskap i kampen mot det man ønsker å bekjempe.

Hilsen mann som begynner å bli litt lei av avisartikler om sexleketøy for kvinner i dagens hykleriske samfunn hvor menn stadig snakkes ned i sammenhengen.
https://www.vgtv.no/video/229018/helene-olafsen-maa-holde-dildo-fest

PS.
Dette er kun min mening om saken da jeg ikke har noen interesse av sexdukker.



 

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 8a4f4...08a

..er jeg som skrev posten 8 november 2021.

Det endte med at jeg bestilte en Realdoll basert på "Asa Akira". Pengene er trukket og bekreftelse mottatt, men har ingen anelse når den dukker opp. Er visst lang ventetid etter at Abyss Creation flyttet lokalene sine i tillegg til leveringsproblemer rundt materialer pga. korona. Kanskje til sommeren? Jeg kan oppdatere tråden igjen når jeg har mottatt bestillingen min og fortelle hvordan det gikk mtp toll osv, hvis ønskelig.

 

Anonymous poster hash: 8a4f4...08a

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En stille Anders er ut? Er du lei din høyre hånd? Du får borre høl i madrassen, dytte en påse nedi, hell nedi en generøs mengde glidemiddel og har’re gøy? 
 

Dukke? Æsj… så rart. Spar heller opp noen tusen og stå på et gatehjørne med en custom t-skjorte som sier: Jeg ser etter moro med damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 8a4f4...08a
thatguy83 skrev (På 1.2.2022 den 21.29):

En stille Anders er ut? Er du lei din høyre hånd? Du får borre høl i madrassen, dytte en påse nedi, hell nedi en generøs mengde glidemiddel og har’re gøy? 
 

Dukke? Æsj… så rart. Spar heller opp noen tusen og stå på et gatehjørne med en custom t-skjorte som sier: Jeg ser etter moro med damer.

Hver sin smak. Synes det er greit at man har en dukke man kan kose seg med enn å ha tilfeldig sex med en fremmed. Synes ONS er mer ekkelt enn å jokke på en dukke. Men vi er jo forskjellige...

Anonymous poster hash: 8a4f4...08a

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
On 11/10/2021 at 8:03 PM, voxelo433 said:

OP her, endte opp med en mysiliconlovedoll 140cm, var faan meg 2-3 uker i tollen som irriterte meg noe jævlig. Sendte tollvesenet mail om at de måtte skjerpe seg, fikk svar at det tok tid for at de måtte sjekke om dukken var lovlig eller ikke, hva faan det innebærer skulle jeg likt å visst, men ikke noe konkret svar om det var om anatomien imiterte et barn eller om det bare gikk på høyde. Fikk også 2000kr i tollavgift for at de åpnet pakken, jævla pirater, hadde allerede betalt MVA så det sparket i pungen så jeg ikke så vær obs på at du må betale mye ekstra i avgift bare for at de skal sjekke ut dukken.

Som vanlig forhold med damer ble den bare mindre og mindre brukt ettersom ukene har gått, største problemet er at den er 25kg steel frame endo skeleton, men føles som 60-80kg, er ikke som vektløfting hvor du får fin balanse på stanga, selve dukken er jævlig å drive med med mindre du har den i en posisjon. Og fingrene og tærene er som sillyputty, de ser helt håpløse ut. Nå kjøpte jeg en som kan være stående så er sikkert litt ekstra tung pga av det, men tror det er verdt det uansett bare for mer gøyale posisjoner. Akkurat nå står den bare og ser ut vinduet haha lurer på om den freaker ut folk, ser jo helt ekte ut. Men har ikke brukt den på over 8mnd nå, prinsesse høyrehanda gjør jobben raskere.

Men anbefaler kjøpe en mindre og lettere dukke hvis du bare er ute etter noe å morsomt å jokke på. Har lyst til å kjøpe noe rundt 30-60cm. Problemet er at loven uklar om hva som er lovlig og ikke lovlig, hvis alt er opp til skjønn til individene som jobber i staten og hvis de sier nei så blir en straffet som faktisk pedo så er det sykt til gambling. 

Nå som covid skitn har roet seg blir det nok bare hore turer sørover igjen fremover, er glad for å endelig være skilt og dukken hjelpe litt med å holde meg borte fra kvinner i perioden jeg var desperat/lengtet etter forhold/sex spesielt med lockdowns. Etter tre jævlige forhold så tror jeg enten jeg er rævva person, rævva på velge damer eller rævva damer velger meg og dukker er fint alternativ da imo. 

Gjerne send svar hvilken dukke du kjøpte og om det gikk gjennom.

Faan for jeg misunner fremtidige generasjoner når sex dukkene blir som A.I, Blade Runner og andre dystopiske fremtids filmer, håper ikke det er lenge til, ser at Japan har de allerede som prototyper, android sex doll i maid outfit til å hjelpe seg i pensjonist tilværelsen blir forhåptentligvis tingen haha

Hei! Har selv nå bestilt en 140 cm sexdukke fra kina, og den sendes til Norge neste uke. Hvordan var det med deg, ble du kontaktet av tollen, eller var det du som måtte ta kontakt? Sa de noe mer/evt hva sa du til dem? Føler alle artikler om folk som har kommet i trøbbel nevner dukker i størrelsesorden 70-100cm, som definitivt ser ut som barn, og det er full forståelse for, men er jo ikke klare regler her åpenbart. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...