Gå til innhold

Får man Founders Edition av 20XX serien om man bestiller via Nvidia sine nettsider?


TeaRex

Anbefalte innlegg

Har så vanvittig lyst på slik Founders Edition kort i kommende PC bygging. Problemet er jo at det er ingen norske nettsider som selger nøyaktig denne. Så søskenbarnet mitt nevnte at du kunne jo bare bestille via Nvidia sine nettsider, men får man Founders Edition der da? Kan ikke huske å ha sett slike kort på norsk marked.

Nettsiden har jo bilder av Founders Edition på siden deres, og når jeg går igjennom hele prosessen frem til handlekurven, så står det ingenting spesifikt at det er Founders Edition, men fortsatt den som er avbildet. Alt som står er "Nvidia GeForce RTX 2070 Super" på utkjekk og handlekurv, ingenting annet.

Er ikke interessert å bestille fra der hvis du bare blir tilsendt et tilfeldig kort fra en tredjeparts produsent.

Noen som har bestilt fra Nvidia før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TeaRex skrev (På 5.1.2020 den 13.37):

Har så vanvittig lyst på slik Founders Edition kort i kommende PC bygging. Problemet er jo at det er ingen norske nettsider som selger nøyaktig denne. Så søskenbarnet mitt nevnte at du kunne jo bare bestille via Nvidia sine nettsider, men får man Founders Edition der da? Kan ikke huske å ha sett slike kort på norsk marked.

Nettsiden har jo bilder av Founders Edition på siden deres, og når jeg går igjennom hele prosessen frem til handlekurven, så står det ingenting spesifikt at det er Founders Edition, men fortsatt den som er avbildet. Alt som står er "Nvidia GeForce RTX 2070 Super" på utkjekk og handlekurv, ingenting annet.

Er ikke interessert å bestille fra der hvis du bare blir tilsendt et tilfeldig kort fra en tredjeparts produsent.

Noen som har bestilt fra Nvidia før?

Jepp, som baggiebridges sier (han linker til min tråd) så bør du være klar over servicen til Digital River som drifter Nvidia Store. Et raskt googlesøk på dem, å du skjønner hva vi mener. Jeg ble vel sutrekoppen med min lange tråd, men jeg har handlet hardware i over 20 år, og aldri møtt maken til grusom kundebehandling. 
Skulle du noen gang havne i en situasjon du trenger hjelp med varen din, så stålsett deg på det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...