Gå til innhold

Gjenopprette bilder fra iCloud


Anbefalte innlegg

Hei.

Tviler sterkt på at det går, men er takknemlig om noen vet. Jeg hadde rundt 7000 bilder lagret i iCloud. I et forsøk på å organisere bildestrømmen mellom iCloud og Google Photos, så slettet jeg bildene som var lagret i iCloud. Jeg har også slettet de fra "slettede elementer". Jeg har veldig lyst til å få disse tilbake, men antar at det er umulig. Jeg har ingen annen backup enn en iCloud backup fra en måneds tid tilbake, og den er kun 10GB. 

Er det noen som vet om bildene frem til datoen for sikkerhetskopien fremdeles er der? Eller er de slettet for godt når jeg nå har fjernet de fra iCloud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brukernavn331 skrev (45 minutter siden):

Tviler på at det går an å gjenopprette bildene. Men kan du ikke bare laste opp bildene til iCloud igjen om du fikk lagret dem i Google Photo?

Takk.

Jo, det var det jeg tenkte som er alternativ. Det eneste er at Google Photos har komprimert en del av bildene. Har lastet ned hele arkivet på 37000 bilder, men det er 360 GB som kommer til å ta evigheter å laste opp i iCloud. Mulig jeg bare laster inn et par tusen...

Er det forresten mulig å lagre noe i iCloud uten at det tar plass på Mac'n? På lik linje med Dropbox, iDisk, etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...