Gå til innhold

sånn instapoesikonto


Anbefalte innlegg

hei! jeg styrer en sånn pOeSiKonTo pÅ iNsTaGrAm. Veldig originalt, men det går bra. Jeg liker å dele ordene mine :^)

men spørsmålet mitt, om noen vil svare, er hva som er mest attraktivt av egne illustrasjoner og bilder. Legger til noen eksempler, og gjerne forklar hva dere syns er best. Syns det er litt festlig å lage egne illustrasjoner, men er også en del jobb. Har også merket mindre likes siden jeg begynte med dem, men det kan være fordi algorytmene suger balle 

stoppe her.png

vent ute.png

slapp av.png

sandkorn.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte best tegningene, men ville ha brukt egne bilder også, tror jeg hadde syns en miks var greit.

Dette er jo bare subjektivt, men det vinduet der er bare skummelt og litt trist, poesien funker da. Hvis det har fått mest likes så er jeg langt ute å kjører. ?

Hva er insta navnet? Skal få like av meg, syns det er noe fint med sånne kontoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte best illustrasjonene!

Trygve Skaug gjør det jo enkelt med sine dikt på Instagram.  Verken illustrasjon eller bilde, men ensfarget bakgrunn. Det funker også bra synes jeg, for da kommer poesien mer i fokus. Det skjer ikke for mye i bildet, så budskapet kommer sterkere frem, etter min mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (Akkurat nå):

Likte best illustrasjonene!

Trygve Skaug gjør det jo enkelt med sine dikt på Instagram.  Verken illustrasjon eller bilde, men ensfarget bakgrunn. Det funker også bra synes jeg, for da kommer poesien mer i fokus. Det skjer ikke for mye i bildet, så budskapet kommer sterkere frem, etter min mening. 

Har tenkt på det også! kanskje jeg varierer etterhvert. Selv er jeg veldig glad i begge deler 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...