Gå til innhold

En bruker to xbox-konsoller


malcolm2

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en xboxone konsoll, satt opp med familie der min sønn har egen bruker. Fungerer veldig bra. I julen fikk min sønn en egen xboxone konsoll av sin mor. Mor og jeg er skilt, og bor hver for oss, så ny konsoll skal være hos mor. I følge Microsoft kan man bare tilhøre 1 familie, så jeg lurer på hvordan skal jeg sette disse slik at min sønn kan logge inn på begge konsollene og få tilgang til spill som han bare kjøper 1 gang. Slik vi har det pr i dag får vi ikke det til. Det kan da ikke være slik at man er nødt til å kjøpe spillet 2 ganger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er om han på den konsollen som blir hos mor setter den som din hjemmekonsoll. Da kan han til enhver tid spille sine egne spill og de du har kjøpt. Så setter han den konsollen som står hos deg som sin hjemmekonsoll. Da kan du spille de spillene han har kjøpt og dine egne. I tillegg kan han spille sine egne når han er hos deg. Så lenge du er innlogget på den konsollen som er hos deg så skal han kunne spille dine spill der også. 

Man kan definere hva som er sin hjemmekonsoll flere ganger, men ikke ubegrenset. Lurer på om det er begrenset til noen ganger i året. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...