Gå til innhold

Prisantydning på filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grovetussen skrev (Akkurat nå):

Prøve på 5-20kr per film kanskje?

Utfordringen blir kanskje at de fleste som er interessert i så mye film har huset fullt allerede... 

Ja, det er sant. Tenkte prisantydning på alt totalt. TAr jeg 5 kr. film, så blir det ca. 10 000 totalt. Høres det mye ut?

Lenke til kommentar

Ingen kjøper det samlet til den prisen. Er det kun dvder det er snakk om eller bluray? De fleste kvitter seg med fysiske filmer nå om dagen for det tar bare plass. Samlere trenger kun enkeltfilmer. For å bli kvitt noe sånt samlet så tipper jeg det er snakk om borti gi bort-pris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
bo1e skrev (1 minutt siden):

Ingen kjøper det samlet til den prisen. Er det kun dvder det er snakk om eller bluray? De fleste kvitter seg med fysiske filmer nå om dagen for det tar bare plass. Samlere trenger kun enkeltfilmer. For å bli kvitt noe sånt samlet så tipper jeg det er snakk om borti gi bort-pris.

det jeg tenkte meg. Har både dvd og bluray

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Selger du for at du trenger pengene, eller for å spare plass?

Jeg fant en løsning for min DVD samling som sparte ekstremt mye plass. Jeg kjøpte CD Sleeves fra ebay, som har plass til 2 disker, med beskyttelse av spilleflaten, samt esker fra IKEA. Så kvittet jeg meg med alle coverene, og kun sitter igjen med diskene. som da ikke tar så mye plass. Valgte for det meste å ha egne esker pr bokstav i alfabetet, men noen som deler der jeg hadde få av hver bokstav.

Tok vare på de utgavene som var noe mer en standard. Tok da veldig mye mindre plass enn før. Tar heller ikke lang tid å finne frem til dem heller.

Regner med å kanskje måtte gjøre det samme med BD samlingen en dag.

Jeg syntes de er mer verdt å ha enn de få kronene og tiden det går med til å selge dem. Samt strømming er ikke ett godt nok alternativ enda, da ikke alt er å få tak i der til enhver tid.

 

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (2 timer siden):

Selger du for at du trenger pengene, eller for å spare plass?

Jeg fant en løsning for min DVD samling som sparte ekstremt mye plass. Jeg kjøpte CD Sleeves fra ebay, som har plass til 2 disker, med beskyttelse av spilleflaten, samt esker fra IKEA. Så kvittet jeg meg med alle coverene, og kun sitter igjen med diskene. som da ikke tar så mye plass. Valgte for det meste å ha egne esker pr bokstav i alfabetet, men noen som deler der jeg hadde få av hver bokstav.

Tok vare på de utgavene som var noe mer en standard. Tok da veldig mye mindre plass enn før. Tar heller ikke lang tid å finne frem til dem heller.

Regner med å kanskje måtte gjøre det samme med BD samlingen en dag.

Jeg syntes de er mer verdt å ha enn de få kronene og tiden det går med til å selge dem. Samt strømming er ikke ett godt nok alternativ enda, da ikke alt er å få tak i der til enhver tid.

 

Har solgt alle filmene ? 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...