Gå til innhold

PL - Arsenal vs Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (1 minutt siden):

Hvordan greier du å være så diplomatisk? Dette er jo års-verste 

Fordi jeg ikke er overrasket. Vi mangler våre to beste på midtbanen, og med så tynn stall er vi ekstremt sårbare i dette kampprogrammet, vi ser jo hvor slitne de er på topp. I tillegg er det ikke bare at vi er svake, men Arsenal som er utrolig gode med ny manager boost. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg ikke er overrasket. Vi mangler våre to beste på midtbanen, og med så tynn stall er vi ekstremt sårbare i dette kampprogrammet, vi ser jo hvor slitne de er på topp. I tillegg er det ikke bare at vi er svake, men Arsenal som er utrolig gode med ny manager boost. 

Manager-boost får du ikke lov til å si en gang, se på gutta våre! De vil jo hjem igjen etter 20min allerede, de er jo helt katastrofe. Greier ikke sentre til hverandre en gang. Helt natta 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Farlig nære et gult til ja, laget fire frispark i tillegg til det første han fikk gult for.

Vil jo si at det første er i overkant strengt så ville vært temmelig krise å gi rødt der. Men klart alle de små ender opp i et gult slutt. Mulig vi må inn med Saka i 2. Det er ikke helt heldig. 

Lenke til kommentar

Total dominans som mot Chelsea. Heldigvis har vi fått ett mål nr 2. Herlig å se hva Arteta har banket inn i hodet på gutta på så kort tid.

 

Dommeren har vært feig, united sen inn i alt av dueller men får aldri kort, hadde han vist kola kort nr 2 der så hadde det vært så dårlig balansert at jeg hadde spydd.

herlig kamp! Deilig å se arsenal spille arsenalfotball igjen.

Lenke til kommentar
barezell skrev (Akkurat nå):

Vil jo si at det første er i overkant strengt så ville vært temmelig krise å gi rødt der. Men klart alle de små ender opp i et gult slutt. Mulig vi må inn med Saka i 2. Det er ikke helt heldig. 

Den første gule er jo helt etter boka, takler på en overgang rett før 16m i topphastighet, James *må* tryne, han hakke nubbsjans (dette kan dere prøve selv, løpe i topphastighet så bli dyttet, da greier ikke beina å holde følge mer). Et nødvendig gult kort, men korrekt. En "professional foul" rett og slett.

Lenke til kommentar
bshagen skrev (3 minutter siden):

Manager-boost får du ikke lov til å si en gang, se på gutta våre! De vil jo hjem igjen etter 20min allerede, de er jo helt katastrofe. Greier ikke sentre til hverandre en gang. Helt natta 

Det har minst like mye med at Arsenal har vært helt fantastiske som det har noe med at vi er dårlige. 

Lenke til kommentar
bshagen skrev (8 minutter siden):

Jeg ser den, men pokker så irriterende det å se på hvordan spillerne våre fremstår utpå der

Ja, det er det. 

Hovedproblemet vårt er dårlig strekk og bevegelse på topp, alle tre ser slitne ut og Rashford virker skadet. Hverken han eller James jobber godt nok hjem, som er uvant å se. Når de ikke truer bakrommet og backene godt nok må vi spille mer gjennom midten og der mangler vi kreativ kraft. Så går vi tom for alternativer og mister ballen, og Matic er ikke i nærheten av å ha den motoren som McTominay har. Derfor blir vi rundingsbøyer.

Vi hadde kanskje kommet unna med dette hvis vi møtte Arsenal for en uke siden, men i dag har de vært fantastiske. Pepe, Özil og kanskje Lacazette har kanskje spilt sine beste førsteomganger denne sesongen. 

Vårt håp nå er at Arsenal gjør samme feil som mot Chelsea. De kunne også sette inn Jorginho som snudde midtbanekrigen, men den muligheten har ikke vi.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...