Gå til innhold

Inteno DG301 log in


Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Sitter med nettet til brodern nå. Han har et 100/100 Eidsiva Fiber internett.

VELDIG varierende hastigheter. Jeg tror ikke det er 5ghz linje inn på Router. Ettersom det ikke kommer opp noe valg for det.

 

Jeg er interessert i komme inn i Router å se om jeg får endret det der. Men jeg har prøvd 10.0.0.1 med der kommer jeg ikke inn (Får bare tidsavbrudd)

 

Er det noen andre måter å få logget inn på Router? Eller er det enklese å ringe Eidsiva? '

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Sletttet+98134

5GHz er radio, ikke linje. Se hva du har som gateway så finner du ipen der. Sannsynligvis er dette noe du ikke får logget på direkte, men må administrere via «mine sider» eller lignende.

Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (18 minutter siden):

5GHz er radio, ikke linje. Se hva du har som gateway så finner du ipen der. Sannsynligvis er dette noe du ikke får logget på direkte, men må administrere via «mine sider» eller lignende.

Japp. Det stemmer det, Det var det jeg mente å skrive, men det ble linje ? 

Kanskje man må inn via Mine Sider ja. Det kan sjekkes :) Takk :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...