Gå til innhold

Liverpool - Wolverhampton


sector

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra initiativ, men personlig så er jeg fan av at vi har én hovedtråd som benyttes til alt. Det er enkelt, og man er aldri i tvil om hvor alle "henger". pluss at man eliminerer muligheten for at communityet blir splittet på flere tråder under kamp. 

Jeg kan ikke snakke på andres vegne, men dette er vertfall min mening :)

Endret av Crayonz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Crayonz skrev (1 time siden):

Bra initiativ, men personlig så er jeg fan av at vi har én hovedtråd som benyttes til alt. Det er enkelt, og man er aldri i tvil om hvor alle "henger". pluss at man eliminerer muligheten for at communityet blir splittet på flere tråder under kamp. 

Jeg kan ikke snakke på andres vegne, men dette er vertfall min mening :)

Helt enig, virker ikke som moderatorene bryr seg så mye lengre heller, før skilte de jo ut aktuelle poster i en egen tråd litt uti kampen. 

Tror dette blir en litt for tøff kamp sånn for helsa sin del, men at vi drar det i land helt på slutten 

Lenke til kommentar
Crayonz skrev (2 timer siden):

Bra initiativ, men personlig så er jeg fan av at vi har én hovedtråd som benyttes til alt. Det er enkelt, og man er aldri i tvil om hvor alle "henger". pluss at man eliminerer muligheten for at communityet blir splittet på flere tråder under kamp. 

Jeg kan ikke snakke på andres vegne, men dette er vertfall min mening :)

Uenig i det. Kamppostene burde ha en egen tråd syns jeg fordi man får alt om en kamp i samme tråd. Men jeg lever like fint med begge mulighetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...