Gå til innhold

Durek hevder han kan vekke folk til livet


Anbefalte innlegg

Den selvutnevnte "sjaman" Durex har hevdet at han kan vekke folk opp fra de døde. Hva sier tilhengerne av denne "sjamanen", løgneren og kvakksalveren nå? Nei, de er stumme av skuffelse. "Sjaman" Durex har allerede blitt tatt med buksene nede nå når Ari Behn fortsatt er død, over et døgn etterpå. De forventet at han skulle hjelpe Märtha til å få hennes barns far tilbake i livet. Dette er et brutalt slag i trynet på disse tilhengerne som på riktig alvor tror på alt vrøvlet "sjaman" Durex har kommet med, og selvfølgelig et brutalt slag i trynet på denne "sjamanen". Til slutt: Mine tanker går til Ari Behns døtre og hans familie. Hvil i fred Ari Behn.

Endret av Omnia vincit amor
Splittet fra tråden "Ari Behn har død, hvil i fred!"
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oab-1966 skrev (21 minutter siden):

Den selvutnevnte "sjaman" Durex har hevdet at han kan vekke folk opp fra de døde. Hva sier tilhengerne av denne "sjamanen", løgneren og kvakksalveren nå? Nei, de er stumme av skuffelse. "Sjaman" Durex har allerede blitt tatt med buksene nede nå når Ari Behn fortsatt er død, over et døgn etterpå. De forventet at han skulle hjelpe Märtha til å få hennes barns far tilbake i livet. Dette er et brutalt slag i trynet på disse tilhengerne som på riktig alvor tror på alt vrøvlet "sjaman" Durex har kommet med, og selvfølgelig et brutalt slag i trynet på denne "sjamanen". Til slutt: Mine tanker går til Ari Behns døtre og hans familie. Hvil i fred Ari Behn.

Hadde han tilhengere!? finnes det faktisk noen som tror på alt tullet til denne sjamanen? 

Bare å lese noen av sitatene fra boken hans, mannen er jo tydeligvis veldig mentalt forstyrret.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
7 hours ago, oab-1966 said:

Den selvutnevnte "sjaman" Durex har hevdet at han kan vekke folk opp fra de døde. Hva sier tilhengerne av denne "sjamanen", løgneren og kvakksalveren nå? Nei, de er stumme av skuffelse. "Sjaman" Durex har allerede blitt tatt med buksene nede nå når Ari Behn fortsatt er død, over et døgn etterpå. De forventet at han skulle hjelpe Märtha til å få hennes barns far tilbake i livet. Dette er et brutalt slag i trynet på disse tilhengerne som på riktig alvor tror på alt vrøvlet "sjaman" Durex har kommet med, og selvfølgelig et brutalt slag i trynet på denne "sjamanen". Til slutt: Mine tanker går til Ari Behns døtre og hans familie. Hvil i fred Ari Behn.

Altså, jeg har ingenting til overs for Durek, men jeg tror ikke han har sagt at han kan vekke folk fra de døde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Red Frostraven said:

Han sier at han selv har stått opp fra de døde, men jeg finner ikke noe om at han har sagt at han kan vekke andre.
 

Han sier han har hatt en nær-døden-opplevelse ja (noe jeg mistenker er løgn i likhet med mye annet han fabulerer om).

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 timer siden):

Han sier han har hatt en nær-døden-opplevelse ja (noe jeg mistenker er løgn i likhet med mye annet han fabulerer om).

«Han kan reise mellom dimensjoner, han rir på pusten sin inn i åndeverdenen, han har vært død, besøkt sin mors livmor og kommet tilbake igjen, og han snakker selvsagt med både trær, steiner og fugler. Med andre ord, en sjaman som sjamaner flest – som bedriver god, gammeldags spiritisme.» - VG artikkel

 

«Da Shaman Durek var fjorten år kom en trollmann kom inn på rommet hans. Den fløy rett gjennom ham, og brente et hull i kroppen hans. Da han lå i en blodpøl ble rommet fylt av en armé av engler. En av dem sa: «This is the child of light who has come to wake up the people?». Hånd i hånd, forteller Durek, bekjempet de to de mørke kreftene med kniver og magiske våpen.» - Dagbladet artikkel

 

Lenke til kommentar
1 hour ago, kremt said:

Det må jo nesten være en sammenheng her. Samme dag som Durek er med kongefamilien i Holmenkollen kapell, velger folkets Ari å avslutte sin lidelse. Vil man få vite hele sannheten her noen gang mon tro?

Selvsagt er det en sammenheng, han ser Durek sammen med sine barn og Märtha feire jul. I dagens gale samfunn forventes det at du skal late som ingen ting. Som så mange andre greide han ikke det.

Endret av Ove38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Emile the rat said:

«Han kan reise mellom dimensjoner, han rir på pusten sin inn i åndeverdenen, han har vært død, besøkt sin mors livmor og kommet tilbake igjen, og han snakker selvsagt med både trær, steiner og fugler. Med andre ord, en sjaman som sjamaner flest – som bedriver god, gammeldags spiritisme.» - VG artikkel

 

«Da Shaman Durek var fjorten år kom en trollmann kom inn på rommet hans. Den fløy rett gjennom ham, og brente et hull i kroppen hans. Da han lå i en blodpøl ble rommet fylt av en armé av engler. En av dem sa: «This is the child of light who has come to wake up the people?». Hånd i hånd, forteller Durek, bekjempet de to de mørke kreftene med kniver og magiske våpen.» - Dagbladet artikkel

 

Durek om barn og kreft:

«When I go to hospitals and I work with people who have cancer, the first question I always ask is: “Why do you want this cancer?” That upsets some people. Kids, however, are not burdened by these kinds of hang-ups. When I work with children, and I ask them why they want their cancer, they tell me straight up: “Because I don’t want to be here anymore.”»

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

De siste par åra syns jeg han virket noget deppa - og ikke bare pga shamanen , i alle fall da han var på TV......noe av livsgnisten var borte liksom , se hvor glad han var mht MLs forlovelse , intervjuet på Slottet i 2001

Mht voodoo så er det ikke uvanlig at folk tror på det på Haiti selv om det for andre virker som humbug

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...