Gå til innhold

FEATURE: Dette er de beste og mest skuffende spillopplevelsene fra 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CommanderKeen skrev (17 timer siden):

Nja, sitter ikke igjen med samme opplevelsen. Av de fra Destiny-miljøet jeg følger på Youtube (Fireteam Chat, Datto, Kackis osv.) er inntrykket at miljøet mener Destiny 2 er på det beste stedet det noen gang har vært, og det er jeg enig i. Jeg synes det er litt bak høydaren som var Taken King-dagene til Destiny 1, men det er jammen ikke langt unna. Men smaken er som baken. Liker alle de tingene du ikke liker, men det absolutt beste med nåværende Destiny er hvordan historien endelig avsløres mer og mer og blir forklart. Plutselig vet vi begynnelsen på konflikten mellom Light og Dark, vi vet hvem og hva The Nine er, vi vet hva som skjedde med Saint-14, hvem The Speaker er og mye mer.

Forøvrig 406 timer i Destiny 2, og 610 i Destiny i følge timewastedondestiny. Det kan hende jeg har et problem. Men gøy å ha funnet et spill jeg kan spille uke etter uke. Destiny 3 blir spennende om det noen gang kommer, men jeg husker Luke Smith nevnte at de har en femårsplan for Destiny 2 rett før Shadowkeep slapp. Men det er vel litt usikkerhet om han mente Destiny 2 eller Destiny som helhet.

Dette ble visst en Destiny-rant. Elsker den spillserien. 

Du kommer til å skjønne det etterhvert hvordan Bungie holder på. Som sagt, jeg har ca 4000 timer med Destiny 
Hadde du spillt Destiny siden launch så hadde du nok vært med meg. Destiny er et spill man elsker og hater på samme tid.

Sjekk denne revieen av Den nyeste IB. Jeg er helt enig og gidder ikke å spille IB lenger.
https://www.forbes.com/sites/paultassi/2019/12/26/destiny-2s-iron-banner-rewards-are-bad-and-earning-them-is-worse/amp/

Endret av Guybrush 3pwood
feil
Lenke til kommentar
Stormwolf skrev (14 timer siden):

Har du bommulsdott i øynene samtidig som ørene eller? Vel, dette var vel forventet på gamer.no egentlig. Er jo en ting å si at man støtter denne idiotien, men noe annet å si man ikke legger merke til det. Jøsses for en gjeng.

Hvis du leser det jeg skriver så ser du at jeg skriver MOT det han skriver. Eller skjønte du ikke det? 
 

Lenke til kommentar

4000 timer i ett spill.  Jeg skjønner ikke at folk klarer. Ingen spill jeg har på steam lista mi har passert 200 timer.  Rome 2 med 197 timer er på toppen.

Og det er kanskje 10 spill jeg har spilt mer enn 100 timer. 

 

Eneste spillene jeg kan tenke meg jeg har spilt mer enn 200 timer er duke nukem 3d og morrowind. Men det er utenfor steam og jeg tviler på det er mer enn 300 timer.  Og da fordelt på nesten 20 år for morrowind og over 20 for duke nukem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (16 timer siden):

Du kommer til å skjønne det etterhvert hvordan Bungie holder på. Som sagt, jeg har ca 4000 timer med Destiny 
Hadde du spillt Destiny siden launch så hadde du nok vært med meg. Destiny er et spill man elsker og hater på samme tid.

Sjekk denne revieen av Den nyeste IB. Jeg er helt enig og gidder ikke å spille IB lenger.
https://www.forbes.com/sites/paultassi/2019/12/26/destiny-2s-iron-banner-rewards-are-bad-and-earning-them-is-worse/amp/

Jeg har spilt Destiny siden før launch. Nei, jeg er ikke enig med deg. Jeg mener du tar kategorisk feil i alt du sier. Har hatt mine nedturer med Destiny, men spillet er fantastisk akkurat nå. Det er kun et elsk-forhold for meg.

Forøvrig er det helt uforståelig for meg hvordan man kan bruke 166 dager (!) over en periode på bare seks år på et spill man er så kritisk til. Bruker man så mye tid på det er man vel enten avhengig eller så liker man det. Det er omlag fem prosent av livet ditt i den perioden. Tar man høyde for at du sov omlag to av de årene, og var på jobb åtte timer, fem dager i uka, så gjør du plutselig ikke noe særlig annet enn å spille Destiny på fritiden. 

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 time siden):

4000 timer i ett spill.  Jeg skjønner ikke at folk klarer. 

4000 virker som en liten overdrivelse, men jeg kan godt skjønne at folk spiller et spill i hundrevis av timer.

Om man finner noe man liker å holde på med så gjør det ikke noe hvor mange ganger man har gjort det før.

 

Husker jeg spilte Gundam Target in sight, (et spill som veldig mange synes er elendig da det går for realisme) til jeg kunne alle fiender sine spawn og angrepsmønster.

Det var noe med mestringsfølelsen.

Det å kunne skyte mot en plass på kartet og ta fiendene som kom dit akkurat det sekundet de kom dit.

 

Nå driver jeg å leverer alle pakkene jeg finner I death stranding.

Har levert tusenvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...