Gå til innhold

FEATURE: Dette er de beste og mest skuffende spillopplevelsene fra 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Death stranding er nok spillet som overrasket mest.

Musikken var fantastisk.

Grafikken er det beste du finner.

Historien er spennende og god.

Men det som overrasket var gameplay.

Ja, 30 minutter med løping for å levere pakker.

Men så åpner verden seg opp.

Det blir så mye mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Årets beste spill: Destiny 2. Ja, det kom selvfølgelig ut for mange år siden, men det fortsatt det spillet jeg spiller mest av alt. Flere ganger i uken fortsatt faktisk. Shadowkeep-utvidelsen var sterk, og spesielt det nye sesong-systemet fungerer knallbra. Season of Dawn er latterlig gøy.

Utover det prøver jeg å tenke på hva jeg har spilt av nye spill i år, og det har jammen ikke vært mye. Brukte mange timer i Anthem, som jeg likte langt bedre enn de fleste andre.

Utover det har jeg brukt mye tid i gamle spill som fortsatt leverer. Fallout 4, Skyrim, Witcher 3, Red Dead 2 osv. For en som liker den typen spill har ikke 2019 vært all verden. Men jeg ser fortsatt frem til å spille Sekiro, Outer Worlds og kanskje Greedfall.

 

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (5 timer siden):

Årets beste spill: Destiny 2. Ja, det kom selvfølgelig ut for mange år siden, men det fortsatt det spillet jeg spiller mest av alt. Flere ganger i uken fortsatt faktisk. Shadowkeep-utvidelsen var sterk, og spesielt det nye sesong-systemet fungerer knallbra. Season of Dawn er latterlig gøy.

Utover det prøver jeg å tenke på hva jeg har spilt av nye spill i år, og det har jammen ikke vært mye. Brukte mange timer i Anthem, som jeg likte langt bedre enn de fleste andre.

Utover det har jeg brukt mye tid i gamle spill som fortsatt leverer. Fallout 4, Skyrim, Witcher 3, Red Dead 2 osv. For en som liker den typen spill har ikke 2019 vært all verden. Men jeg ser fortsatt frem til å spille Sekiro, Outer Worlds og kanskje Greedfall.

 

Destiny 2 har blitt latterlig. Hilsen spiller siden day one med 300 timers spilletid. Season of Dawn er tragisk og det samme er season pass. Iron banner har blitt elendig, akkurat nå så alle flyr rundt med heavy for å å klare questen fks. Armor 2.0 er hinsides lattelig.. 
Jeg hater hva Destiny har blitt og det gjør de fleste. Destiny 1 var bra, Destiny 2 skulle aldri blitt laget. Men jeg spiller av og til for man blir jo litt avhengig. Bungie tvinger oss til timevis med kjedelig grinding kun for å holde spillet i live, og de tvinger oss til å spille spillet slik de vil vi skal spille. Nerfing hele tiden også. Tar bort våpen og rustning for å så gi det tilbake som belønning i en quest på et senere tidspunkt osv. Jeg kunne skrevet i timesvis om alt som er galt i Destiny 2. Men tar en titt på forumet til bungie så ser du hva jeg mener, det har vært slik lenge. 

Spillte også Anthem en stund, det hadde potensiale. Håper de fikser det. Digg å fly rundt. Sekiro er konge, men enormt vanskelig. Hilsen en som har spillt gjennom alle Soulsborne. Jeg har enda ikke klart å runde sekiro. Outer worlds var kjedelig. Greedfall skal jeg kjøpe når det blir billigere. 

Gleder meg til Destiny 3. 
 

Lenke til kommentar

Kjipt at Astral Chain ikke kommer opp på slike ister, men er ihvertfall mitt spill fra året. en er og en gediger Platinum fan, da =) Men sykt bra gameplay når det kom til det, musikken, atmosfæren/feelingen var alt bra...En artig historie og mye sjarm..

Må også nevne Untitled Goose Game. BAre å dasse rundt og være en dritsekk av en gås er uhyre moro. Spillet er utrolig sjarmerende.

Men er jo flere spill jeg ikke har kommet meg til ennå, som Death Stranding (må si jeg ennå er skeptisk, men den roer seg litt ned med tid), Outer Worlds og Disco E er alle spill jeg skal få kommet meg til en vakker dag.

Neste år ser veldig så lovende ut og. To, kanskje tre, nye konsoller. Platinum sier de har et av de viktigste årene i vente og Nintendo burde ha en Direct klart for hva de har på menyen. Blir moro =)

Godt nyttår når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (17 timer siden):

The Secret Of Monkey Island™ er utvilsomt det beste spillet i år, som i alle år siden 1990.

The Secret Of Monkey Island 2™ på en andreplass og på tredjeplass The Curse Of Monkey Island™

 

'The Secret Of Monkey Island 2' er det vel ingenting som heter. Du tenker kanskje på 'Monkey Island 2: LeChuck's Revenge' ?

Kanskje du ikke kjenner til disse spillene så godt... ?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spilte gjennom Outer worlds, men det ble tungt etterhvert. Dykes og kapable kvinnfolk uansett hvor du ser og store stygge eller dumme hvite menn ellers. Var ikke så gale i starten, men nivået ble helt absurd senere i spillet og mann må være helt fjern for å ikke legge merket til det. Litt trist i og med at spillet i seg selv var sinnsykt bra.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Stormwolf said:

Spilte gjennom Outer worlds, men det ble tungt etterhvert. Dykes og kapable kvinnfolk uansett hvor du ser og store stygge eller dumme hvite menn ellers. Var ikke så gale i starten, men nivået ble helt absurd senere i spillet og mann må være helt fjern for å ikke legge merket til det. Litt trist i og med at spillet i seg selv var sinnsykt bra.

Må være slitsomt å følge seg så forfulgt og være så redd og paranoid at det påvirker hva man får ut av spill og andre medier. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Stormwolf skrev (5 timer siden):

Spilte gjennom Outer worlds, men det ble tungt etterhvert. Dykes og kapable kvinnfolk uansett hvor du ser og store stygge eller dumme hvite menn ellers. Var ikke så gale i starten, men nivået ble helt absurd senere i spillet og mann må være helt fjern for å ikke legge merket til det. Litt trist i og med at spillet i seg selv var sinnsykt bra.

 Tror nok den fjerne er deg og ikke oss andre som du kaller helt fjern. *plystre*
Kutt ut drugs og lugubre nettsteder er mitt tips. "Kapable kvinnfolk" :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (22 timer siden):

Destiny 2 har blitt latterlig. Hilsen spiller siden day one med 300 timers spilletid. Season of Dawn er tragisk og det samme er season pass. Iron banner har blitt elendig, akkurat nå så alle flyr rundt med heavy for å å klare questen fks. Armor 2.0 er hinsides lattelig.. 
Jeg hater hva Destiny har blitt og det gjør de fleste. Destiny 1 var bra, Destiny 2 skulle aldri blitt laget. Men jeg spiller av og til for man blir jo litt avhengig. Bungie tvinger oss til timevis med kjedelig grinding kun for å holde spillet i live, og de tvinger oss til å spille spillet slik de vil vi skal spille. Nerfing hele tiden også. Tar bort våpen og rustning for å så gi det tilbake som belønning i en quest på et senere tidspunkt osv. Jeg kunne skrevet i timesvis om alt som er galt i Destiny 2. Men tar en titt på forumet til bungie så ser du hva jeg mener, det har vært slik lenge. 

Spillte også Anthem en stund, det hadde potensiale. Håper de fikser det. Digg å fly rundt. Sekiro er konge, men enormt vanskelig. Hilsen en som har spillt gjennom alle Soulsborne. Jeg har enda ikke klart å runde sekiro. Outer worlds var kjedelig. Greedfall skal jeg kjøpe når det blir billigere. 

Gleder meg til Destiny 3. 
 

Nja, sitter ikke igjen med samme opplevelsen. Av de fra Destiny-miljøet jeg følger på Youtube (Fireteam Chat, Datto, Kackis osv.) er inntrykket at miljøet mener Destiny 2 er på det beste stedet det noen gang har vært, og det er jeg enig i. Jeg synes det er litt bak høydaren som var Taken King-dagene til Destiny 1, men det er jammen ikke langt unna. Men smaken er som baken. Liker alle de tingene du ikke liker, men det absolutt beste med nåværende Destiny er hvordan historien endelig avsløres mer og mer og blir forklart. Plutselig vet vi begynnelsen på konflikten mellom Light og Dark, vi vet hvem og hva The Nine er, vi vet hva som skjedde med Saint-14, hvem The Speaker er og mye mer.

Forøvrig 406 timer i Destiny 2, og 610 i Destiny i følge timewastedondestiny. Det kan hende jeg har et problem. Men gøy å ha funnet et spill jeg kan spille uke etter uke. Destiny 3 blir spennende om det noen gang kommer, men jeg husker Luke Smith nevnte at de har en femårsplan for Destiny 2 rett før Shadowkeep slapp. Men det er vel litt usikkerhet om han mente Destiny 2 eller Destiny som helhet.

Dette ble visst en Destiny-rant. Elsker den spillserien. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Guybrush 3pwood said:

 Tror nok den fjerne er deg og ikke oss andre som du kaller helt fjern. *plystre*
Kutt ut drugs og lugubre nettsteder er mitt tips. "Kapable kvinnfolk" :D

Har du bommulsdott i øynene samtidig som ørene eller? Vel, dette var vel forventet på gamer.no egentlig. Er jo en ting å si at man støtter denne idiotien, men noe annet å si man ikke legger merke til det. Jøsses for en gjeng.

Lenke til kommentar
Stormwolf skrev (6 minutter siden):

Har du bommulsdott i øynene samtidig som ørene eller? Vel, dette var vel forventet på gamer.no egentlig. Er jo en ting å si at man støtter denne idiotien, men noe annet å si man ikke legger merke til det. Jøsses for en gjeng.

Kanskje det heller er så lett som at folk flest ikke har problemer med kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...