Gå til innhold

Trenger ny PC skjerm


DanSteff3n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Taurean skrev (17 timer siden):

Hvaforno?? ^^ 17 000 - søtten tusen - for en pc-skjerm?? Har verden blitt gal ^^ 

Hahaha, da burde du sjekke hvordan hardware flere av brukerene på forumet her har. Før viste diskusjon.no signatur under innlegg, men nå må man gå inn på selve brukeren for å se signatur, ganske tungvindt. Poenget er, feil forum å kalle 17 000 mye, selv om det ja selvsagt er mye penger.

Er 17 000 mye? Ja.

Er verden blitt gal? Ikke enda ;) 

Det som gjør denne skjermen så dyr er bakgrunnsbelysningen, og at den bruker FALD (Full Arrey Local Dimming), for å oppfylle kravene for HDR10. Slike skjermer er det nærmeste man kommer OLED kvalitet på en PC monitor.

 

Endret av Emile the rat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (1 minutt siden):

Ganske god deal :) 

Fra spøk til alvor, venter fortsatt på forsendelse, så gjenstår jo å se om jeg beholder den, om jeg syns ytelsen forsvarer den, vel ja..... litt stive prisen :) 

Det eneste jeg er skeptisk til ved den skjermen er at den har VA-panel. Jeg har VA-panel på den jeg har nå, og angrer skikkelig. Men klart, det er jo forskjell på VA-paneler også.

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (42 minutter siden):

Det eneste jeg er skeptisk til ved den skjermen er at den har VA-panel. Jeg har VA-panel på den jeg har nå, og angrer skikkelig. Men klart, det er jo forskjell på VA-paneler også.

Skjermen jeg har hatt frem til nå var VA, ikke noe ghosting eller black crush på den.

Så er forskjell på VA panel, har også vært bort i VA panel som er fæle, så stor forskjell :) 

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...