Gå til innhold

Ny mobil til junior (17år) max 4000 LØST


Kabeldyr

Anbefalte innlegg

Guttungen i huset har en godt brukt samsung a7 og fikk penger til jul da han ønsker seg ny(ere) mobil. 

Brukes mest til sosiale medier, noe foto og ser en del videoer på den så batteri kapasitet er en fordel. Grei skjermstørrelse er og en fordel. Tenker også at den bør være såpass ny at den kan være i drift i ett par år med oppdateringer (Android 9) da han ikke er så veldig opptatt av å bytte telefon hvert år. 

Er det noen her som har noen tips og råd?

Ny eller brukte til maks 4000kr 

Han har selv sett litt på xiaomi mi 9T tror jeg den het eller en brukt iPhone 7/8 

Endret av Ole_chr_larsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Man bør passe på at mobilen støtter VoLTE nå når 3G skal stenges. Vet ikke hvordan det er med Xiaomi på dette området, men de dårlig oppdaterte listene til Telenor, Telia støtter vel ikke Xiaomi. ICE derimot støtter enkelte modeller. Man må nesten ringe å høre eller teste ut i butikken.

Jeg har hatt endel bugs med Samsung på sosial medier. Huawei synes jeg er veldig bra. Jeg ville ikke kjøpt telefon som ikke har standard skjermforhold, høy og smal mobil er ikke noe for meg. Hurtiglading er et stort pluss.

Lenke til kommentar

Xiaomi Mi 9T fungerer med VoLTE i Telenors og Telias nett ved å slå av "carrier check". Du kan nå handle den fra Banggod for rett under kr 2600 inkludert tariff insurance og shipping insurance. Bruk kode BGN9T128 før du betaler for å få rabbattert pris.

https://www.banggood.com/Xiaomi-Mi9T-Mi-9T-Global-Version-6_39-inch-48MP-Triple-Camera-NFC-4000mAh-6GB-128GB-Snapdragon-730-Octa-core-4G-Smartphone-p-1491967.html?rmmds=collection&utmid=11237&ID=224&cur_warehouse=HK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...