Gå til innhold

Trenger råd angående TV bestilling vs nyttårssalg


Anbefalte innlegg

Hei. Er sulten på 55-65 tommer, klarer meg fint med noe middels+ ift mitt bruk.

For noen dager siden kom det 3k avslag på LG 65sm9010 nanocell som kostet 12k, denne har jeg bestilt med leveranse 30.12 med etterbetaling innen 2 uker. Denne kjøpte jeg også pga hdmi 2.0, 4k i 120 hz, grei til spill dog jeg kommer hovedsaklig til å bruke til netflix. Forstår at denne skjermen ikke har den beste konstrast/svart gjengivelse, men helt greit.

 

Spørsmålet er da, tror dere at det vil kunne komme lignende bedre tilbud med tver som er merkverdig bedre innen 10-12k? Feks sony x950f et eller annet er en bedre god allrounder til 15k, kunne muligens komt ned i 10k på salg som tidligere ifølge prisjakt. Vet at jeg spør veldig random, men hva sier deres gutfeel? Alternativet er at jeg kansellerer og venter på bedre tilbud på nyåret innen 10-12k, men dette er jo også russisk rulett da jeg egentlig har fått et greit tilbud allerede? 

 

Takker for alle tanker rundt emnet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns faktisk ikke Samsung 55" Q950 8K QLED UHD Smart-TV QE55Q950RBT (2019)

er så veldig dyrt, var jo nærmere årslønnen for ikke lenge siden, så prisen kan jo droppes litt, det komiske var slike skjermer var langt billigere i tyskland men kan ikke reise med slik skjerm med båten.

Noe slik:

 

SAMSUNG GQ55Q950RGTXZG QLED TV (Flat, 55 Zoll/138 cm, QLED 8K, SMART TV)inkl. Samsung Zugabe Galaxy S10+

 
Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...