Gå til innhold

Det er ennå ikke for sent å oppgradere gratis til Windows 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gjør det, jeg har ikke hatt annet en problemer etter at jeg oppgraderte, feil med nettverk, feil med lyd, feil med usb, feil med bluetooth og haugevis av forskjellige blåskjerm kræsj, gjerne flere om dagen og da etter hverandre.

Det rare er at booter jeg linux så forsvinner alle problemene.. så jeg vet med 100% sikkerhet at det er windows 10 som er synderen. De skulle bug testet det mye mer før de hele tatt tenkte på å gi det ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begge deler fungerer. Du kan oppgradere fra Windows 7 eller 8 eller bruke en av disse nøklene for nyinstallasjon. Jeg har gjort dette på mange (ca 10) PC-er. Noen fungerer smertefritt, mens noen har problemer, spesielt med drivere til litt eldre hardware. Grafikkort er spesielt problematisk. I noen tilfeller er det bedre å oppgradere enn å nyinstallere fordi noen drivere kan bli beholdt i Win 10 selv om det ikke er nye drivere. I tillegg er det noe eldre software som ødelegger Win 10 ved nyinstallasjon, men fungerer ved oppgradering. Du kan til og med skifte hovedkort dersom du binder lisensen til din Microsoft-konto.

Lenke til kommentar
taleg skrev (1 time siden):

Ikke gjør det, jeg har ikke hatt annet en problemer etter at jeg oppgraderte, feil med nettverk, feil med lyd, feil med usb, feil med bluetooth og haugevis av forskjellige blåskjerm kræsj, gjerne flere om dagen og da etter hverandre.

Det rare er at booter jeg linux så forsvinner alle problemene.. så jeg vet med 100% sikkerhet at det er windows 10 som er synderen. De skulle bug testet det mye mer før de hele tatt tenkte på å gi det ut.

da er du en av svært få som har problemer med Windows 10. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er kun skremselspropaganda!

Muligens har du 10 tomler, mye raddish programvare og en svært merkelig maskin.

Jeg har oppgradert mange forskjellioge PC'er fra den dagen Windows 10 kom på markedet og har aldri opplevd problemer.

Å advare mot å oppgradere fra et OS som mangler sikkerhet og som overlates til mørket er noe av det dummeste.

Windows 10 kjører mye bedre enn Windows 7, og er uten tvil det beste OS'et fra Microsoft!

Lenke til kommentar
On 12/23/2019 at 10:40 PM, taleg said:

Ikke gjør det, jeg har ikke hatt annet en problemer etter at jeg oppgraderte, feil med nettverk, feil med lyd, feil med usb, feil med bluetooth og haugevis av forskjellige blåskjerm kræsj, gjerne flere om dagen og da etter hverandre.

Det rare er at booter jeg linux så forsvinner alle problemene.. så jeg vet med 100% sikkerhet at det er windows 10 som er synderen. De skulle bug testet det mye mer før de hele tatt tenkte på å gi det ut.

Kjører windows 10 på flere pc'er og har aldri opplevd det minste problem med noen av dem. Det gjorde jeg heller ikke med windows 7.

 

Lenke til kommentar
taleg skrev (På 23.12.2019 den 22.40):

Ikke gjør det, jeg har ikke hatt annet en problemer etter at jeg oppgraderte, feil med nettverk, feil med lyd, feil med usb, feil med bluetooth og haugevis av forskjellige blåskjerm kræsj, gjerne flere om dagen og da etter hverandre.

Det rare er at booter jeg linux så forsvinner alle problemene.. så jeg vet med 100% sikkerhet at det er windows 10 som er synderen. De skulle bug testet det mye mer før de hele tatt tenkte på å gi det ut.

Kjører flere maskiner med win 10 uten problemer, maskina jeg bruker til vanlig (i56600, fast ring win10) går flere uker/månedsvis uten problemer eller krasj.

Endret av Mechablast
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...