Gå til innhold

Billigste iPhone 7/8 med eller uten abonnement? Noen som har oversikt?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg trenger ny mobiltelefon og er nå overrasket over hvor dyrt det faktisk er med ny telefon. Det er helt uaktuelt å betale 10 000 + for nyeste iPhone-modell. Tror jeg kan greie meg helt fint med en iPhone 7.

Noen som har oversikt? 

Lønner det seg å kjøpe med abonnement eller er det best å bare betale kontant?

Ser at El-Kjøp har en iPhone 7 til kr 4290. Får man det egentlig noe billigere noe sted? 

På forhånd takk! :)

PS: Tar også i mot tips om valg av abonnement for "normal" bruk.

Duke

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har helt rett i at prisene nå har passert grensen til latterlig. iPhone 7 er mer enn bra nok til folk flest, og den er ikke gratis den heller.

Teleoutlet.no selger den til 3990 ,-. Har selv kjøpt 3 telefoner fra Teleoutlet og vært veldig fornøyd. Er 32 GB nok for deg?

Jeg kjøper aldri med abonnement da jeg er en abonnement-nomade, men det er mulig du kan slippe billigere unna sånn totalt sett ved å kjøpe fra OneCall eller Ice med abo.

 

Hvis du ikke er helt låst på iPhone, så er Mi A2 til 1900 kr et veldig godt kjøp. Da får du mer lagring, til en lavere pris, men du mister da IOS og må ta til takke med Android med de ulemper og fordeler som følger med.

Endret av Sharpings
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sharpings skrev (18 timer siden):

Du har helt rett i at prisene nå har passert grensen til latterlig. iPhone 7 er mer enn bra nok til folk flest, og den er ikke gratis den heller.

Teleoutlet.no selger den til 3990 ,-. Har selv kjøpt 3 telefoner fra Teleoutlet og vært veldig fornøyd. Er 32 GB nok for deg?

Jeg kjøper aldri med abonnement da jeg er en abonnement-nomade, men det er mulig du kan slippe billigere unna sånn totalt sett ved å kjøpe fra OneCall eller Ice med abo.

Takk! :)

Godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg har en rimelig smadret iPhone 7, så det er en viss mulighet for at jeg kan sette den i stand. Men ny skjerm med reparasjon koster vel fort kr 1500, så da er det vel mulig at jeg like gjerne burde kjøpt en ny telefon for 2500 ekstra. 

Takk for linken i hvert fall. Får se hva jeg gjør. Jeg er ikke helt låst til iPhone, men har blitt rimelig vant med det nå, så det frister jo å fortsette med det.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Lønner det seg egentlig å bytte skjerm på en iPhone 7? 

Prismessig ser det ut til å ligge mellom 1000-2000. Om jeg får det til 1000 og det fungerer, så greit nok. Problemet nå er at knappene lever sitt eget liv og jeg vet ikke om det kan bety at det er noe mer enn at skjermen er knust som er i veien. 

Alternativet er vel TeleOutlet.no som nevnt av Sharpings og kjøpe en helt ny.

Har vært litt avventende til å kjøpe rett og slett fordi det har fungert greit nok og fordi jeg kanskje må tilbake til arbeidslivet - noe som gjerne innebærer telefon med jobben. Men ser ikke ut til at det skjer med det første, så trenger nok en ny telefon nå. :)

Lenke til kommentar

Hvis du binder deg til Talkmore i tre måneder får du iPhone 7 til 3790,-

Du må betale faktura på et Fritt abonnement hos Talkmore i tre måneder, kan velge hvilket av de du vil. 

Er selv kunde hos Talkmore og er veldig fornøyd med dekning, kundeservice og alt egentlig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bbios skrev (2 timer siden):

Hvordan abonnement har du i dag? 
hvis du har Talkmore , har du jo 
iPhone SE 2020 4490kr 


ps. iPhone 7 128gb til hundrings extra :

https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/mobiltelefon/apple-iphone-7-128gb-soelv/p-436725/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product

Har One Call uten binding. Tror ikke jeg gidder å betale mer enn jeg virkelig må uten at noen kan overbevise meg om at jeg burde betale 800 ekstra for SE. :)

Teria skrev (1 time siden):

Hvis du binder deg til Talkmore i tre måneder får du iPhone 7 til 3790,-

Du må betale faktura på et Fritt abonnement hos Talkmore i tre måneder, kan velge hvilket av de du vil. 

Er selv kunde hos Talkmore og er veldig fornøyd med dekning, kundeservice og alt egentlig. :)

Takk for tipset, men det er vel 100 kr dyrere enn Power tilbyr den for uten binding. :)

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (2 timer siden):

Har One Call uten binding. Tror ikke jeg gidder å betale mer enn jeg virkelig må uten at noen kan overbevise meg om at jeg burde betale 800 ekstra for SE. :)

Linken jeg sendte, er en iPhone 7 128gb til 3790 hos power kontra 32gb 3690,-  hos power.

Men tja.. e nu opp til hver enkelt å finne ka som er best for dem :) 

iphone 7 er fortsatt grei telefon, ik noe mer..  Personlig hvis d va kun 800kr mellom SE og 7 ville jeg gått for SE. 

Lenke til kommentar
bbios skrev (17 timer siden):

Linken jeg sendte, er en iPhone 7 128gb til 3790 hos power kontra 32gb 3690,-  hos power.

Men tja.. e nu opp til hver enkelt å finne ka som er best for dem :) 

iphone 7 er fortsatt grei telefon, ik noe mer..  Personlig hvis d va kun 800kr mellom SE og 7 ville jeg gått for SE. 

100 kr ekstra for 128 GB er absolutt aktuelt. En helt grei telefon duger lenge for meg akkurat nå. :)

Men skal undersøke litt. Vet ikke hva forskjellen på SE og 7 er akkurat nå. Lander fort på 7 kun for å holde kostnadene nede.

Takker for tipset! :)

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (5 timer siden):

100 kr ekstra for 128 GB er absolutt aktuelt. En helt grei telefon duger lenge for meg akkurat nå. :)

Men skal undersøke litt. Vet ikke hva forskjellen på SE og 7 er akkurat nå. Lander fort på 7 kun for å holde kostnadene nede.

Takker for tipset! :)

Du blir sikkert fornøyd med iPhone 7. En meget bra telefon, som vil holde i mange år fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
edyrli skrev (2 timer siden):

Telia har iPhone 7 for 1799 med ett års binding. Synes ikke det er så galt. Et abonnement må man ha uasett.

Ser det gjelder alle abonnement. Tilogmed barn 200 til 99 kr/mnd.

https://www.telia.no/mobiltelefoner/apple/iphone-7/?so=avtaletid

Takk for tipset! :)

Per dags dato har jeg Folkepakka fra OneCall til 279 per måned med 5 GB data.

Skal jeg ha 4 GB hos Telia blir det 329 per måned, men mobilen koster da 1199. Da snakker vi billig! :)

Problemet er at jeg er litt usikker på om jeg ønsker å binde meg i tilfelle jeg begynner å jobbe igjen i løpet av året. Men mulig det er en bekymring jeg kan ta når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...