Gå til innhold

ANMELDELSE: Ancestors: The Humankind Odyssey


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aspiranten skrev (31 minutter siden):

DRM:Epic Game Store

Shit, dette kan dere godt advare om øverst i artikkelen. Unngår dette som pesten!

Forstår det ikke helt. Var motstander i starten med tanke på en fragmentert bibliotek, men siden stort sett alle andre har gjort eller gjør det samme (Uplay, Origin, Battle), ser jeg ikke lengre problemet. Når Epic i tillegg gir ut vanvittig! gode spill gratis hver eneste uke (hver dag nå i julen), vel da kan man vel ikke klage. 

 

Gleder meg stort til å teste spillet. Tror kanskje jeg skal la det ligge en måned eller tre for å se om de tar tak i noe av utfordringene som nevnes med spillet, men dette skal helt klart testes! 

Bra anmeldelse! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et av tiårets mest spennende spill i følge Gamer, men tydeligvis ikke spennende nok til å anmelde det da det kom til PC for flere måneder siden. Gleder meg til GOTY-anmeldelsen av Disco Elysium om det kommer til konsoll om noen år. 

Gamer lever tydeligvis fremdeles i 2006 da spillpressen hadde glemt at det var noe som het PC.  

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
ErlendRU skrev (På 4.12.2019 den 13.18):

 

 

Vil bare spille inn at jeg i går satte opp min Quest med trådløs streaming fra SteamVR, og det funket overraskende bra! Nå har jeg langt fra noen solid gaming PC, så det som var av småproblemer tror jeg skylder PCen mer enn selve streaming. Testa bla. Skyrim VR og det ble faktisk ganske greit, men tror ikke PCen min drar noe heftigere enn det. 

Vurderer å kjøpe meg en lang Usb C kabel for å teste det også, må vel bli enda bedre, men samtidig er det deilig med mobiliteten man får trådløst. 

Satser på ny, litt heftigere pc utover våren, så da blir det spennende å se hvordan det funker med Quest. 

Hvordan satt du den opp ? streaminga tenkte jeg på. Ble lei denne usb kabelen. Egentlig så hater jeg alt av kabler som blir liggende. Kabel fritt samfunn er tingen :) 

Lenke til kommentar

To innlegg er fjernet grunnet kommentering av at anmeldelsen er skrevet på nynorsk. I Norge har vi 2 skriftspråk, så at ikke ditt blir brukt av alle i Norge må en bare akseptere:) 

Modereringen skal ikke kommenteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger rettes til meg på PM.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på bakgrunn av skumlesing av denne anmeldelsen, og fått spilt endel nå. Leste gjennom anmeldelsen igjen, og må si at jeg aldri har lest en anmeldelse som er SÅ spot on! Alt det positive og alt det negative var nøyaktig det jeg reagerte på også. I tillegg var den veldig godt skrevet.

Kan forøvrig anbefale spillet varmt til de som begynner å bli lei av at "alle" spill er like og lett forglemmelige. Jeg satte i gang spillet og ble helt oppslukt til 1 på natten på en arbeidsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...