Gå til innhold

Facebook lager sitt eget operativsystem: – Vi har ikke tillit til konkurrentene våre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har jo snakket om dette her en tid. Integrasjon av netøkonomi, og filsystem. .Coms burde heller være en filkatalog, uten unødvendige logins og integrert med netcurrency. Og korrekt indeksert, slik at man kan gå inn på emne eller regionalitet, og se filnyheter der. Det ville være en ekte informasjons-teknoligi optimal.

Facebook har jo tidligere snakket om en netcurrency og nå operativsystem.

Det heter jo egentlig ikke operativ-system. Det heter Interface System, altså et interface mellom software og hardware. Og begrepet skiller mellom f.eks IE integrasjon eller ikke i Windows. Jeg er imot dette. Det mener mange er et "O S", men dette er jo feil.

Om facebook går rett vet jeg ikke, men denne ideen er ihvertfall rett tenkt ut, med erfaring i I-T siden 90tallet, og uten amerikanske særtrekk som Osiris, som jo er en treiging i I-T sektor

Som man jo ser på MS windows, som fremdeles ikke har realtime, eller perfomance som Unix hadde allerede lenge før, også med X window system, noe som fungerer bedre enn windows enda i dag med prioritering av X-tråd. (Og prioritering fungerer enda ikke i Windows).

Jeg forslår også I-T partiet! I-T er en stor drivkraft og kan være foregangsfigur for rettferdige arbeidsforhold og lønn, Og den diskusjonen kommer før eller siden, og vi vet ikke hvor facebook står der heller. Et ikon med ansiktet hans på er vel heller kjedelig ihvertfall.

Heller I-T Coins kanskje?

Fred.

Endret av I-T bro
Lenke til kommentar

Jeg fatter fortsatt ikke hvorfor Facebook er så kult. Sikkert bare meg som er skuffet, siden alle andre sitter der dagen lang. Nå med eget OS for å "sikre fremtiden" fordi det er så viktig å binde oss til plattformen hvor alle er så lykkelige. Idéen er sikkert godt ment, men for noe dumme greier det egentlig er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...