Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til en aktiv mor på 75.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Invader Zim skrev (42 minutter siden):

Jeg kjøper UNICEF gaver. 

Da får de jeg "kjøper til" et kort som sier at deres julegave var å hjelpe noen som trengte hjelp.

Da bør du forsikre deg om at vedkommende er interessert i et slikt prosjekt, ellers vil nok takken bli ganske lunken. Jeg fikk et slikt kort engang med bilde av en geit. Det var til et landbruksprosjekt eller noe i Afrika. Jeg hadde aldri så vidt jeg kan huske, nevnt noen interesse for dette. 

Lenke til kommentar
Maxopp skrev (På 19.12.2019 den 1.31):

Jeg finner ikke på noe å gi min mor i gave til jul, hun har fått noen gave sett med kremer og div så hun trenger ikke det og de har økonomi til 4-5 ulandsturer i året.

Hva kan man gi til maks 500-?

Fattern er ikke så vanskelig det er bare å gi bøker til lesebrettet.

Uland eller utland?

Hvilke interesser har din mor? Liker ikke hun å lese? Lune tøfler er jo deilig. Skjerf, sjal, hansker.

Lenke til kommentar
hermosa skrev (7 timer siden):

Da bør du forsikre deg om at vedkommende er interessert i et slikt prosjekt, ellers vil nok takken bli ganske lunken. Jeg fikk et slikt kort engang med bilde av en geit. Det var til et landbruksprosjekt eller noe i Afrika. Jeg hadde aldri så vidt jeg kan huske, nevnt noen interesse for dette. 

Kanskje. Greia er at det åpenbart er en person "som har alt" og har råd til det en ikke har. Så man er egentlig bare ute etter å trekke penger ned i do.

De fleste har antagelig interesse av å hjelpe andre (så lenge det ikke går på egen bekostning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...