Gå til innhold

Hvordan finne program som er vist på tv?


Anbefalte innlegg

Vi har nå fått en ny dekoder, med T-WE. Den er utrolig tungvint. Det som er problemet er at jeg vil se et program som har vært vist. Jeg går da til "ukesarkiv" men der ligger bare program som kommer. Hvor finner jeg program som har gått før? Hvor går jeg inn? Dette virker sinnsykt tungvint. Har noen en ide om hvordan dette fungerer? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I ukesarkiv ligger ikke programmer som kommer, men det som har gått, så det er i så fall en feil en plass. Går du på T-We knappen, eller «Menu» knappen og velger denne?(se bildet) Der ligger ukesarkiv med god oversikt. (alternativet er å velge «Gikk du glipp av?» på valgene nederst)

2019-12-18_175103.png

Endret av D0vendyret
Hvis det er "T-We boks 2" du mener
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg svært sjeldent å gå inn den veien, jeg bruker mic'en og sier hva jeg vil ha. Så det er bare å holde inn mic-knappen og si "Med hjartet på rett plass" når beskjeden «Snakk nå» kommer opp. Men prøvde og ser de har noe feil med arkivet for den serien, for kun episode vist i dag vises. Men du har 'alle' sesongene og episodene tilgjengelig via «NRK TV» appen på samme side jeg viste deg på bildet.

Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (29 minutter siden):

Selv bruker jeg svært sjeldent å gå inn den veien, jeg bruker mic'en og sier hva jeg vil ha. Så det er bare å holde inn mic-knappen og si "Med hjartet på rett plass" når beskjeden «Snakk nå» kommer opp. Men prøvde og ser de har noe feil med arkivet for den serien, for kun episode vist i dag vises. Men du har 'alle' sesongene og episodene tilgjengelig via «NRK TV» appen på samme side jeg viste deg på bildet.

Jeg takker for det. Skal prøve det. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...