Gå til innhold

E-SPORT: – Trackmania fanger publikum på en helt annen måte enn andre spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FrihetensRegn skrev (6 timer siden):

Trackmania er et enkelt spill å lære, men svært vanskelig å mestre. Jeg har spilt forskjellige versjoner av spillet siden 2003, og selv om det er gøy, er det fortsatt ikke noe jeg har mestret særlig ? Jeg spiller for det meste Trackmania United, det beste spillet i serien etter min mening.

Nivået på de som spiller proft er helt utrolig sykt. Vi som spiller/spillte casual og kaller oss gode kan ikke måle oss med de/dere proffe. Marginene er så sinnsykt små. Jeg var god  i min tid, ganske god faktisk, men det det var bare vanlig online multiplayer. På ps4 og trackmania turbo har jeg ikke sjans. Jeg spillte best med  tastatur på pc, tro det eller ei. Skulle tro analog kontroller var bedre men fikk det aldri til. Trackmania sunrise var konge og united forever. har spillt helt siden det første trackmania kom i 2004. De skulle holdt det enkelt og komt med trackmania 1,2,3 osv men der har gjort det komplisert med united forever, nations, sunrise og mere til som navnevalg. 
Men lurer på om noen av dere/de som er goe i trackmania spiller trials  fusion/rising osv, kan ikke sammenlignes helt me er litt i samme gata?

Endret av Guybrush 3pwood
feil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...