Gå til innhold

Norsk Conan Exiles PVE server


Anbefalte innlegg

Jeg har igjen opprettet en Norsk Conan Exiles PVE server. Det er plass til 20 personer. 3 plasser er reservert.

Tilkoblingsinfo

oslo8.spillvert.no:27055

 

PVE server, Den kommer aldri til og bli PVP

Gather rates og xp rates er økt

dagtid er økt

nattestid er kortere

Fuel og items varer mye lenger

Mat og vann er skrudd helt ned så du må sjeldent spise å drikke

Kjøtt/fisk/mat varer lenger og tar lang tid før det blir råttent

Purge er skrudd på 20 minutter warning, 35 minutter purge, du kan bygge under purge.

 

VIKTIG REGEL

Det skal ikke under noen omstendigheter bygges slik at man blokkerer daler,øyer,vann,veier,severdigheter,camps eller lignende for andre spillere. Dette vil isåfall bli fjernet uten advarsel

 

Jeg har egentlig bare leid serveren for og at jeg og noen venner skal ha noe å spille på, men det er plass til flere.

Alle deres ønsker om evt endringer på server settings vil stort sett bli ignorert med mindre det er settings som skaper feil i spillet.

Den er leid i dag 17.12.2019 og vil være åpen i minst 2 måneder fra og med i dag. 

 

Alle beskjeder om evt Wipe eller server cleanup vil bli lagt ut på Denne tråden, Eller du kan adde meg på steam 

https://steamcommunity.com/id/Aiming_angel/

 

Vanlig folkeskikk, Serveren vil bli styrt av en hensynsløs diktator (meg), så jeg forebeholder meg retten til og banne folk som jeg selv ønsker om man ikke oppfører seg ordentlig eller skriver/snakker masse stygt i chat/voice

 

settings kan bli endret litt etterhvert, men sjeldent noe drastiske steg.

Velkommen :)

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...