Gå til innhold

Det PC-eksklusive innholdet til Red Dead Redemption 2 er nå ute på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PheIix skrev (11 minutter siden):

Lurte på det samme selv... Gidder faktisk ikke å begi meg ut på online delen full av idioter som dreper deg hele tiden og troller deg konstant... Håper rockstar faktisk gir oss litt mer innhold til single-player delen enn hva de gjorde på GTAV...

Jeg har spilt Red Dead Online 5 timer per dag siden spillet ble lagt ut på steam, har møtt på mange folk men har til gode å oppleve at noen angriper meg faktisk. De fleste er opptatt med seg og sitt, jakting, trading, bounties, collecting og stranger missions. 

Ble faktisk positivt overrasket. 

Dessuten går det an å skru på defensive mode så ingen kan angripe deg. Men jeg har valgt og ikke ha den på da jeg liker være litt på vakt for omgivelsene.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar

Møtte på enten en griefer, eller en som bare ønsket å teste ut sine combat skills når jeg spillet på PS4. Vi hadde en heftig skuddveksling hvor jeg måtte forsvare meg i mot han. Heldigvis så kom jeg meg inn i litt tett skog med steiner og trestammer å skjule meg bak, og heldigvis så hadde jeg level'et opp til så høyt nivå at jeg hadde flere pistoler og geværer, så jeg slapp å stå der å pusse våpnene. Han knertet meg noen ganger og prøvde på ny, men jeg forsvarte meg også ganske heftig. Så det kan hende at det var derfor han ikke ga opp, fordi han fant at det var artig å prøve å ta innersvingen på meg ?

Det var noen heftige minutter hvor jeg ikke fikk fred, men jeg fikk jo testet litt om kampens hete også da. Brukte ikke paint-it-black noen gang, noe jeg tipper at han forsøkte litt på å bruke i mot meg, uten like stort hell hver gang.

Defensive mode fantes ikke den gang da.. januar 2019 eller når det var. Hvis ikke så var det under gratis PSN+Rockstar-samarbeidet i mai 2019. Har ikke hatt aktivt betalt PSN siden vinter 2018 overgang mot januar 2019.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Angrer på at jeg kjøpte spillet.. Jeg spilte det for mye til å kunne få en refund på Epic games. Kommer aldri til å kjøpe spill der igjen før de gjør det enklere å refunde spill.. Det tok også lang tid før de faktisk prøvde å hjelpe meg på en seriøs måte. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...