Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC restarte ved intense stunder.


Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste, vis e spelle noe nytt og ser på film samtidig, etter en stund, så bare slår den seg av og rebooter etter en stund. 

Har hatt samtlige problemer med Splinter Cell Blacklist, der det var satt på ultra grafikk, men funka fint når e satte den på low. Arma 3 med 50 mods funker helt fint på ultra, for en eller annen grunn, samme med For honor, Second Life på High settings( Ultra så klikker den) men vis e ser på YT så rebooter pcen.

 

Problemet har gradvis blitt være og være, før var det ikke noe, fra Januar i år til nå, så har det gått fra forholds vist ukjent problem til super seriøst.

Et annet symptom, er at den fjerner lagret informasjon av spill eller nettleser. For eksempel, så mister jeg alle tabene mine på Opera, eller så blir spillet slette fullstendig noen ganger, som er også veldig irriterende.

PC specs er følgende.

d9236c3a6d8b4f7782ead1d2efbd0ccc.png
https://gyazo.com/d9236c3a6d8b4f7782ead1d2efbd0ccc

 

Jeg bygde pcen i fjor, men kortslutta hoved kortet når jeg jordet det til pc kassen. Etter det, nytt MOBO og fikk en proff til å gjøre det, så funka alt.

Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, har ikke råa til helt ny pc nå.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
44 minutes ago, DwarfUlf said:

Da er jeg tilbake til rute nummer 1. 

forslag...

1. Ta ut en ram brikke, og test maskinen en stund. Etterpå bytter du og tar ut den andre, og tester. 

2. Denne høres vel merkelig ut, men jeg hadde et lignende problem som deg for en del år siden, og jeg endte opp med å kjøpe en ny maskin. Etter at den nye maskinen hadde kommet i hus, så tok jeg en 3,5 tommers harddisk å flyttet over i den nye maskinen. Da fikk jeg samme problem der også, maskinen fikk noen merkelige resett etter en stund. Det var harddisken som klarte å fucke til for meg faktisk. Etterpå at den hadde gått i bosset så hadde jeg to maskiner som virket fint.. :)

Anyway, lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...