Gå til innhold

Star Citizen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aetius skrev (På 11.1.2020 den 13.41):

Jeg kjøpte en X56 HOTAS for et par år siden, men throttlen var DoA. Jeg fikk nytt sett fra Komplett og valgte å selge det og kun bruke joysticken, men gikk snart over til to Thrustmaster 16000M.

1990844414_2019-12-2922_05_26.thumb.jpg.d4c1aa01eb5aa95a4e524c76de8ecfb4.jpg

Du må fortelle meg hvorfan du klarte og få dennkorrekt satt opp. Min er ubrukelig

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Avean said:

Hvordan var det å gå fra HOTAS til dual joystick? Ser flere som anbefaler det. Ganske vandt til Hotas nå men vurderer å skifte til dual oppsett hvis det er bedre.

Vet ikke. Throttelen min var som sagt DoA, og i tillegg er det siden dengang kommet ny flight model. Jeg innbiller meg at den nye er mer HOTAS-vennlig enn den gamle var.

Lenke til kommentar
Crayonz skrev (24 minutter siden):

Kjøpte nettopp spillet ? ? jeg er ganske blown away for å si det sånn! skal sies at jeg sliter fælt med keybinds, men visuelt sett har jeg mange timer med underholdning merker jeg. 

tar gjerne imot "tips and tricks" til en nybegynner.

 

 

Gratulerer så mye. Skal legge ut discord info asap, så kan jeg guide deg for gjennom litt rent praktisk  om knappesystemet:)  legg til meg,  Varge#5167 de av dere som ønsker litt innføring og som har spørsmål om spillet:) så skal jeg forklare så mye som mulig. Og ja, spillet kommer til og bli amazing. Veit jeg høres ut som en fanboy, men det driter jeg i.;)

husk at spillet bare er i mid Alpha, så du har ikke sett "noenting" enda;)

Lenke til kommentar
Dolg_313 skrev (16 minutter siden):

Gratulerer så mye. Skal legge ut discord info asap, så kan jeg guide deg for gjennom litt rent praktisk  om knappesystemet:)  legg til meg,  Varge#5167 de av dere som ønsker litt innføring og som har spørsmål om spillet:) så skal jeg forklare så mye som mulig. Og ja, spillet kommer til og bli amazing. Veit jeg høres ut som en fanboy, men det driter jeg i.;)

husk at spillet bare er i mid Alpha, så du har ikke sett "noenting" enda;)

La deg til! :) kommer sikkert til å poppe opp mange nybegynnerspørsmål fra meg her og der ;)

Lenke til kommentar
Crayonz skrev (3 timer siden):

Kjøpte nettopp spillet ? ? jeg er ganske blown away for å si det sånn! skal sies at jeg sliter fælt med keybinds, men visuelt sett har jeg mange timer med underholdning merker jeg. 

tar gjerne imot "tips and tricks" til en nybegynner. 

Du må dra til Microtech og så flyr du ned til New Babbage. Vanvittig pent og har en del snøstormer som er kult å oppleve. Og så må du selvsagt oppleve ArcCorp (Land på Area18) og Hurston Lorville. ArcCorp spesielt er mindblowing når du tar toget som flyr gjennom byen. Og så har du problemer f.eks du er stranda på en planet så kan du lage deg "Player Beacon" så du betaler andre spillere for å hente deg osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...