Gå til innhold

Star Citizen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som spiller herfra, samletråd her

Spilt det i 6år. Spiller nå 3.8 i PTU som er heeeelt sinnsykt. Væreffekter, ny Microtech planet med snø, planet tech v4 og diverse.

Heter det samme ingame også. Eier Corrack som kommer i februar ellers har jeg Andromeda Aquila og C8X Pisces Expedition + noen firhjulinger her og der ?

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd spillet på en stund, men har tenkt å prøve 3.8 når jeg kommer hjem neste uke. 16G med ram har jeg , men jeg sitter med en kanskje litt for gammelt GTX 770 med bare 2G ram som fyller seg opp på loading screen.. Og jeg egentlig ikke mangler penger til det, men jeg synnes det er for mye penger å bruke på en komponent bare. 

Takk for ditt svar og ha en riktig god Jul!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om noen vil med i en corporation som består av så og si bare Norske, men som også er åpent for engelsktalende så må dere bare blir med. Norwegian Space Academy [NOSPA], med egen discord server

https://robertsspaceindustries.com/orgs/NOSPA

Vi fokuserer på å fokisere på å gjøre ting sammen, arrangerer events daglig, men vi ønsker også å begynne å streame og lage YT videoer for bedre og illustrere samt vise hva SC er, så om dette også er noe du ogsåhar lyst til og være med på, hyl ut:) 

Lenke til kommentar
On 1/6/2020 at 9:19 AM, Dolg_313 said:

Om noen vil med i en corporation som består av så og si bare Norske, men som også er åpent for engelsktalende så må dere bare blir med. Norwegian Space Academy [NOSPA], med egen discord server

https://robertsspaceindustries.com/orgs/NOSPA

Vi fokuserer på å fokisere på å gjøre ting sammen, arrangerer events daglig, men vi ønsker også å begynne å streame og lage YT videoer for bedre og illustrere samt vise hva SC er, så om dette også er noe du ogsåhar lyst til og være med på, hyl ut:) 

Så ut som en ålreit org, så jeg slengte meg på. Så først nå kravet om Discord, så det vil ta litt tid før jeg får installert det på den nye Pcen.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Dolg_313 said:

Hey, så kult at du vil med:D fikk tak i ny Hotas X56 nå som skal prøves i kveld:D. Sees plutselig in the Verse:D

Jeg kjøpte en X56 HOTAS for et par år siden, men throttlen var DoA. Jeg fikk nytt sett fra Komplett og valgte å selge det og kun bruke joysticken, men gikk snart over til to Thrustmaster 16000M.

1990844414_2019-12-2922_05_26.thumb.jpg.d4c1aa01eb5aa95a4e524c76de8ecfb4.jpg

Lenke til kommentar

Her er min flåte, slik jeg plalegger den nå:

  • Origin 325A - Original Kickstarter pledge, oppgradert fra 300i
  • Aegis Sabre Raven - Kjøpte koden på ebay fra noen som hadde kjøpt SSDen og ikke ville ha koden.
  • C2 Hercules - Frakt
  • Drake Kraken Privateer - "A wretched hive of scum and villainy" - Min frihandelsbase i deep space.
  • Anvil Carrack - Main exploration foir deep space
  • Anvil Terrapin - Solo explorer (mulig jeg oppgraderer denne til noe annet)
  • C8X Pisces Exploration - Runabout
  • Mercury Star Runner - Min Millennium falcon
  • Aegis Sabre - Solo fighter
  • Origin 600i Exploration - Solo explorer
  • MISC Prospector
  • Argo MOLE
  • Endeavor Master Set - Base nr 2
  • Crusader Ares Inferno
  • Crusader Ares Ion
Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet blir nå resatt ved hver main patch som er hver tredje måned. Men i februar kommer 3.9.0 og det skal i følge roadmap være siste gang de skal ha jevnlige resets, fordi nå skal de begynne og meshe servere sammen på en ny måte og da kan de lagre inventory permanent. De kommer til og resette detvuten gjen, men ikke på langt nært så ofte. Men det er bedre å tabbe seg ut og eksperimentere med spillet nå som du får tilbake alt og tabbene dine er gratis (som regel). Anbefaler folk å sjekke ut en som heter Boredgamer på YouTube. Han snakker mye om roadmap, hva som er bra med spillet, hva som ikke er bra og hva dom kommer.

Inngangsskipet koster 45dollar, da har du spillet, summen kommer neppe til og gå ned, men samtidig: jeg anbefaler ikke nye spillere å starte så lenge spillet er i  3.8. for det er en del gamebreaking bugs nå. Server crash(da mister du alt i inventory og får ilke tilbake pengene om du brukte de på cargo Hauling) og fiender glitcher så de er vanskelig og treffe, og markers funker ikke som de skal. Jeg anbefaler nye spillere til og vente til Februar når 3.9 er ute  og heller begynne da. For 3.8 kan ødelegge noe som kunne gitt ett bra førsteinntrykk av spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...