Jump to content
AfterGlow

Den nye The Witcher-traileren byr på mye dramatikk og storslåtte kampscener

Recommended Posts

Er fryktelig spent, håper det blir bra. Synd de har lagt så lite jobb i kostymene, det er det som plager meg mest. Blir feil når en fan film fra Polen med budsjett på $25,000 har bedre kostymer.

• Like 2

DKC skrev (3 timer siden):

Er fryktelig spent, håper det blir bra. Synd de har lagt så lite jobb i kostymene, det er det som plager meg mest. Blir feil når en fan film fra Polen med budsjett på $25,000 har bedre kostymer.

Liker du ikke Nilfgaard sin pung rustning?

Er veldig usikker på hvordan dette blir. Visse ting som magi tar seg bedre ut i bokform og i spill enn i TV/film.. men når det er sagt så hender det at noen treffer inner-tier. Fingers crossed

AtterEnBruker skrev (5 timer siden):

Hva legger dere i "sjw-piss"? Virker som om det er forskjellige definisjoner på det, kan dere definere det for meg? Har det noe med karakterer og story å gjøre?

Det er et begrep som nå oftest brukes om det er en kvinne i serien som får lov til å gjøre noe kult uten at mannen må redde henne.

Ble veldig populært rundt de nyere Star wars filmene etter at en kvinne fikk lov til å ha hovedrollen.

• Like 4

4 hours ago, fluks said:

Identitetspolitikk, politisk korrekthet og ekstrem/radikal feminisme. 

*Hvorfor kan ikke alle være hvite, kan jeg ikke si neger lengre, hvorfor sier hun at jeg har fordeler

4 hours ago, Iki said:

Det er et begrep som nå oftest brukes om det er en kvinne i serien som får lov til å gjøre noe kult uten at mannen må redde henne.

Ble veldig populært rundt de nyere Star wars filmene etter at en kvinne fikk lov til å ha hovedrollen.

Jeg husker tilbake i 77 hvor mange som skrek SJW når Leia var badass og knerta storm troopers.
Mange boycotet også Aliens og Terminator 2, pga all den jævlige SJW med kvinner som er badass.
Dette har så klart ikke noe med damer på gjøre, dette er menn/gutter som er redde for at de ikke skal få seg en dame, nå som de ikke har "RETT" på damer lengre. 

• Like 3