Gå til innhold

Jobber mye ute, mobil som tåler en støyt?


Ursidae

Anbefalte innlegg

jobber en del ute i et yrke der det er nesten påkrevd av man har med mobil når man jobber.

har nå en sony xz1 som tåler en god vannsprøyt men ikke stort annet så den ligger som regel i bilen eller i en bag(har allerede knust skjermen etter den falt mindre en en halvmeter).
noen som har en anbefaling til en god mobil som er mer hardfør enn den jeg har nå? krav om at den tåler en del vann og gjerne noen fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med uhell. Var en Ysplitter som falt ned av veggen(vanskelig og forklare)  og den landet på glasset. Så det var nok. Så glasset på en CAT telefon er tydeligvis like sårbart om alle andre telefoner, selv om kanskje kassa er bygd for ph tåle en trøkk.

 

Men google Kristal(eller Kristall) Nano. Jeg har troa på denne.

Endret av Dolg_313
Lenke til kommentar
Taurean skrev (1 time siden):

Hmm. Jeg ville bedt arbeidsgiver om en jobbtelefon. Det ville vel vært til arbeidsgivers fordél å lage en avtale med Elkjøp eller noe om arbeidstelefoner. Og de skal -ikke- brukes på fritid.

To telefoner er j**** irriterende. Samtidig er det beskatning om man bare har jobbtelefon, og den er alt annet enn gunstig. Men om jobben skaffer slik dual sim telefon, og det er ditt private simkort som nr 2, så går det vel igjennom?

Endret av Dolg_313
Lenke til kommentar

Jeg har hatt cat telefon i mange år og har vært stort sett fornøyd med den. Har også hatt arbeid som krever mye av telefonen mhht vann, støv og støt samt dobbel sim for jobb og privat.

Telefonene mine har gått i bakken fra høyde utallige ganger, fått mye juling. Vært under vann mange ganger og offer for opp til flere babyer og småbarn som sikler, tygger og kaster.

Såvidt meg bekjent er det ikke lenger noen utfordrer til cat når det gjelder hardfør tlf som tåler jobb, unger og camping.

Personlig elsker jeg også det tunge designet.

Lenke til kommentar

Da vi var på jobbmesse, var CAT tilstede. Husker de hadde et spill der vi skulle kaste telefonene i en basketkurv og ned i en balje som stod under kurven (betonggulv). Den som traff balja flest ganger var vinneren. Kan tenke meg de telefonene fikk mye juling igjennom messen. 

Lenke til kommentar

En ting er flatt gulv. Da tar ramma støtet. Det eneste jeg sier er at GLASSET, når det får en poke i midten tydeligvis ikke tåler mer enn andre mobiler Ysplitteren falt fra2.10ca og landet midt på glasset. Derfor jeg anbefaler å sjekke ut flytende beskytter for GLASSET.

Endret av Dolg_313
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...