Gå til innhold

Smartlås kan ikke oppdateres. Vil for alltid være åpen for angrep


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært mange som har kjøpt denne smartlåsen har aldri mottatt den, de som har mottatt den er stort sett misfornøyd, så dette er trolig et drittprodukt man ikke burde kjøpe uansett.

At man produserer noe slikt, uten mulighet for oppdateringer, er helt håpløst.
I verste fall burde det i det minste vært TTL eller JTAG, selv om det er utenfor de flestes kunnskapsnivå ... men ikke mulig å oppdatere i det hele tatt ?

Dyr brevvekt !

 

Endret av 0laf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en Yale Doorman. Fantastisk lås.

En ulempe er at det tar et halvt sekund eller et helt, og utålmodige besøkende har forsøkt å rive døren opp. Faen, kjipt å ha så fine ting og folk prøver å rive det i stykker. Men, det har tålt det. Men dørknappen på innsiden har fått gjennomgå litt. Den har de klart å rive av stoppfestet mot urviser, slik at den nå når til hakket den normalt når, men man kan vri den videre. Den er likevel fullt fungerende og ikke ødelagt for det. Så en god lås dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
G skrev (16 timer siden):

Har en Yale Doorman. Fantastisk lås.

En ulempe er at det tar et halvt sekund eller et helt, og utålmodige besøkende har forsøkt å rive døren opp. Faen, kjipt å ha så fine ting og folk prøver å rive det i stykker. Men, det har tålt det. Men dørknappen på innsiden har fått gjennomgå litt. Den har de klart å rive av stoppfestet mot urviser, slik at den nå når til hakket den normalt når, men man kan vri den videre. Den er likevel fullt fungerende og ikke ødelagt for det. Så en god lås dette.

If You can’t open the door by force, apply more force. ??

 

Lenke til kommentar
Flin skrev (1 time siden):

Jeg klarer ikke slutte å le. 

Hva trenger jeg i livet mitt, hva er det jeg virkelig trenger? Jo en digital lås. Hvilket problem er det denne dingsen egentlig løser? Er det verdt å utsette seg for en slik risiko? Herregud noe så dumt. Alt kan hackes.

Er strengt tatt bare å knuse vinduet med stein og. Hva er poenget? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...