Gå til innhold

Player/program som viser lyd og oppløsning på film?


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker selv Powerdvd og ser informasjonen der. Om den løsningen du er ute etter finnes er jeg veldig usikker på. Dessverre så er det slik at lyd ikke prioriteres noe særlig lenger. Produkter og nye lydformater kommer alltids men å få tak i medie med disse formatene blir vanskeligere og vanskeligere.

IMG_1689.jpg

Lenke til kommentar

 

nor50 skrev (2 timer siden):

Skulle egentlig likt å hatt en måte å browse filene på og se infoen i browseren.

 

Juster på instillinger i Windows så dukker bilde og lyd info opp i feltet til høyre - i utforsker.

Detaljrute heter det, velges under Visning

Hvis du har alle filmfilene i et dir tror jeg du kan velge hva som vises i kolonnene slik at du kan få frem akkurat det du vil.

Legg til kolonnene:

Rammebredde, Bildehøyde og bildefrekvens (hvis man vil ha det)

og

Audio Tracks

Da listes det opp.

F6UVydI.jpg

Dette er min rippede utgave av Kraftwerks Catalogue - som jeg selvsagt eier fysisk også.

Mkv rip med True HD 7.1 (Atmos) lyd og 1080p bilde.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Mr_Spock skrev (3 timer siden):

 

Juster på instillinger i Windows så dukker bilde og lyd info opp i feltet til høyre - i utforsker.

Detaljrute heter det, velges under Visning

Hvis du har alle filmfilene i et dir tror jeg du kan velge hva som vises i kolonnene slik at du kan få frem akkurat det du vil.

Legg til kolonnene:

Rammebredde, Bildehøyde og bildefrekvens (hvis man vil ha det)

og

Audio Tracks

Da listes det opp.

F6UVydI.jpg

Dette er min rippede utgave av Kraftwerks Catalogue - som jeg selvsagt eier fysisk også.

Mkv rip med True HD 7.1 (Atmos) lyd og 1080p bilde.

"Audio Tracks" har jeg aldri funnet i min utforsker. Dessuten listes ikke oppløsningen på alle filmer.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...