Gå til innhold

Compact tlf til grei pris


Anbefalte innlegg

Lenge lurt på hva jeg skal kjøpe i julegave til dama og kom omsider på at hun egentlig trenger ny Android tlf.

Har selv xz2 Compact jeg kjøpte til 3990,-

Det er egentlig en tlf som passer henne, men ser prisene er endel høyere nå og syns over 5k er litt mye for en så 'gammel' tlf.
Fins det noen alternativer med Android, størrelsen og til en billigere penge uten å gå ned noe særlig i 'kraft/kvalitet'?  (har lett uten å finne)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kompakte mobiler begynner å bli mangelvare. De fleste produsentene ser ut til å lide av "min er større enn din"-syndromet, 

Finnes det noe mindre enn iPhone 8 i butikkene lenger? 

Enig i at 5 lapper for en såpass gammel Sony er for mye. Det er kanskej bare iPhone 8, og Samsung Galaxy S10E som er såpass små og samtidig kraftige og bra. Vannsikre er de vel også.

Endret av Sharpings
Lenke til kommentar

Det er vel xperia 5 som er den naturlige etterfølgeren etter XZ2 compact. Den er dyrere, men var på tilbud til 5490 på black friday. Det er høyere men bare 3mm bredere. (6.5 cm vs 6.8 cm), så bør også ligge greit i små hender. Ellers er det vel bare iPhone 8 som gir tilsvarende ytelse til en ok pris. (Bredde 6,73) til rundt 5000. S10e er enda litt bredere (7 cm).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...