Gå til innhold

Galaxy Watch Active2 med Huawei P20 Pro


Anbefalte innlegg

Sitter her å vurderer om jeg skal gå til innkjøp av Galaxy Watch Active2, men lurer på hvor kompatibel den er med mobilen. Ser at det står den skal være kompatibel ifølge specs:

Quote

Galaxy Watch pairs with smartphones running Android 5.0 or higher & RAM 1.5GB above

Den er dog ikke listet under listen med kompatible telefoner: https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-watch/device-compatibility/

Litt kjipt å kjøpe den og se i ettertid at den mister en del funksjonalitet, som å ikke ha mulighet til å se meldinger, mail eller f.eks kalenderfunksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Lars667 said:

Jeg har P30 Pro med Active 2. Jeg vet ikke om jeg anbefaler det. Den funker jo, men det er noe bluetooth-hikke nå og da. Tror en får mest sømløs opplevelse hvis en kjører samme merke på klokke og telefon.

Kjipt, hadde håpt på at den ville fungere bra. Har sett litt på huawei watch gt 2, men den jeg synes ser penest ut kommer ikke på lager før etter jul (Dette skal være en julegave).

Lenke til kommentar

For all del, det er ikke noen stor krise, men jeg synes det er litt irriterende at klokka f. eks. ikke alltid klarer å koble seg til telefonen igjen hvis de har vært borte fra hverandre. Nå har jeg LTE-versjonen, så jeg får meldinger og fjas uansett, regner med at det er et større irritasjonsmoment hvis en er avhengig av BT for varsler. Jeg mistenker at Apple Watch og iOS er milevis foran hele Samsung-opplegget, og GT 2 er vel ikke spesielt smart. Når det er sagt, så gjør den visst det den gjør veldig bra og (strøm)effektivt. I dette øyeblikk er ikke klokke og telefon sammenkobla her. Noen ganger driver klokka og vibrerer og maser i ett sett fordi den prøver på noe BT-surr. 

Wearable-appen klarer å koble seg til noen ganger. Den storen til Galaxy Watch, i alle fall mye av innholdet i den, ser forøvrig ut som noe fra internett ala 1997. Rimelig jalla. 

Liten disclaimer. Jeg blingset veldig her. Jeg har Watch 2, ikke Active 2! Mulig Active 2 er bedre.

Lenke til kommentar
15 minutes ago, Lars667 said:

For all del, det er ikke noen stor krise, men jeg synes det er litt irriterende at klokka f. eks. ikke alltid klarer å koble seg til telefonen igjen hvis de har vært borte fra hverandre. Nå har jeg LTE-versjonen, så jeg får meldinger og fjas uansett, regner med at det er et større irritasjonsmoment hvis en er avhengig av BT for varsler. Jeg mistenker at Apple Watch og iOS er milevis foran hele Samsung-opplegget, og GT 2 er vel ikke spesielt smart. Når det er sagt, så gjør den visst det den gjør veldig bra og (strøm)effektivt. I dette øyeblikk er ikke klokke og telefon sammenkobla her. Noen ganger driver klokka og vibrerer og maser i ett sett fordi den prøver på noe BT-surr. 

Wearable-appen klarer å koble seg til noen ganger. Den storen til Galaxy Watch, i alle fall mye av innholdet i den, ser forøvrig ut som noe fra internett ala 1997. Rimelig jalla. 

Liten disclaimer. Jeg blingset veldig her. Jeg har Watch 2, ikke Active 2! Mulig Active 2 er bedre.

Du mener kanskje "Galaxy Watch" bare ? Klarer ikke finne noen 2er av den.

Har forøvrig Apple Watch 5, og den fungerer som en drøm. Men ser at det ikke finnes noen like bra alternativer for huawei.

Endret av Emsal
Lenke til kommentar
4 hours ago, zanta said:

Håper det. Vær obs på at 44 mm kan bli stort på små damehåndledd.

Kanskje det, men har 42mm av Apple watch og kan ikke se for meg at noe mindre enn dette hadde vært særlig brukervennlig. Kan eventuelt sende den tilbake og velge en mindre størrelse hvis hun vil det :)

 

Edit: Oi, min er visst 40 ? jaja vi får nå se.

Endret av Emsal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...