Gå til innhold

Avslutter støtten: Nå er Microsofts mobilsatsing offisielt helt død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bill skylder på appene, men det var aldri grunnen til at jeg ikke kjøpte en, selv om jeg fikla med en hver gang jeg var på elsjappa: stygge telefoner med rare hjørner og stygge farger. Føltes som en leke med dårlig plastfølelse. Tiles så heller ikke bra ut og forsterket lekeinntrykket. Og når det kom til specs: alle hadde latterlig lite batteri.

Så nei, Bill, dette er helt deres egen feil, ikke Snapchat etc.

Endret av asshole
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hoppet glatt over Windows phone siden det var lansert.

Var det en ting jeg aldri har likt så har det vært Windows, og når jeg har valget på en helt ny plattform så var Android med Linux i grunnen ett lett valg.

I etterkant så var spesifikasjonene på de telefonene også bedre og enklere å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Windows Phone hadde alt det man hatet med nye Windows, og er årsaken til at Windows fremdeles sliter med et grusomt GUI. Det flate, kontrastløse grensesnittet ble en mote som mange kopierte, og det satte oss tilbake til 80-tallet. Vi kommer til å slite i mange år enda med ettervirkningene av denne satsingen.

Lenke til kommentar
Dr. Bombay skrev (7 timer siden):

Nei, noen av de største og mest innflytelsesrike landene i Europa har nok ikke så mye å si ...

Kan du ikke heller snakke i klartekst istedet for å spasere rundt grøten og snakke i gåter? Hvilke markeder er det du snakker om?

Personlig syntes jeg Windows Phone var veldig bra, og mange av mobilene som kom med det var skikkelig fine. Men så var det slik at Microsoft ikke gadd å bruke en kalori på å kapre kunder da. Selv kjøote jeg Lumia 950 og trodde det skulle være creme de la creme, men det jeg fikk var en plastmobil med meget ustabilt kamera. Og null apper verdt å nevne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...